مرجوعی کالا

رعایت حق خریدار و فراهم آوردن رضایت کامل او از فرآیند خرید، از اهدافی است که مجموعه گروه صنعتی گارد ایرانیان همواره در تحقق آن کوشیده است. در فروشگاه اینترنتی سیستم های امنیتی گارد ایرانیان کار پردازش و بسته‌بندی کالاها به دقت انجام می‌گیرد و تطابق اجناس با ویژگی‌های اعلام شده در وبسایت بررسی می‌شود. با این حال نمی‌توان بروز خطا را غیرممکن دانست. به همین منظور مجموعه ی گارد ایرانیان روند بازگرداندن کالاهای مرجوعی را در نظر گرفته است .

شرایط مرجوعی کالا چیست؟

درصورت رخ دادن هریک از موارد زیر، می‌توانید کالایی که تحویل گرفته‌اید را مرجوع نمایید.

وجود خرابی و مشکلات ظاهری در کالای ارسالی:

وجود ترک، شکستگی، فرورفتگی و یا برآمدگی در بدنه محصول، به طوری که موجب تغییر جدی در شکل ظاهری آن شده و یا استفاده از آن را دچار مشکل کرده باشد.
 تا حداکثر 5 روز بعد از دریافت کالا به پشتیبانی گارد ایرانیان در رابطه با مشکلات فیزیکی و خرابی محصول ارسال شده اطلاع دهید. تنها در این صورت کالا مرجوع میشود.

ارسال کالای اشتباه:

وجود اختلاف در نوع محصول ، مدل ، رزولوشن تصویر و… بین محصول ارسال شده و کالای سفارش داده شده در سایت گروه صنعتی گارد ایرانیان.

 

 چگونه سفارش خود را مرجوع کنیم؟

پس از اینکه از امکان بازگردانی کالای مورد نظر خود اطمینان حاصل کردید، از طریق شماره‌ پشتیبانی با کارشناسان محصولات گارد ایرانیان در ساعت کاری تماس بگیرید.همچنین میتوانید در پلتفرم های پیامرسان (تلگرام، واتساپ، ایتا، روبیکا) به شماره 09025719444 پیام دهید. پس از بررسی چنانچه شرایط مرجوع شدن برای کالای مورد نظر تایید شد، گارد ایرانیان کالا را پس گرفته . در چنین شرایطی، پرداخت هزینه ارسال کالای مرجوعی تا فروشگاه و همچنین ارسال کالای جایگزین برای مشتری، بر عهده گارد ایرانیان خواهد بود.
نکات مورد توجه در روند مرجوعی کالا:
۱ حتما کالای موردنظر برای مرجوعی را با شرکت پست ارسال کنید.
۲) برای مرجوع کردن کالا لازم است محصول موردنظر را به همراه کارتن اصلی خود و کارتن ارسال نمایید. توجه داشته باشید که از مخدوش کردن کارتن تا حد امکان خودداری کنید.
۴) هماهنگی و پرداخت هزینه کالای مرجوعی پس از دریافت کالا از شرکت پست تا 48 ساعت زمان می‌برد و به حساب مشتری واریز می‌شود.

برای تست و مرجوع کردن کالا چند روز فرصت داریم؟

توجه داشته باشید که اعلام نقص یا عدم تطابق کالای تحویل گرفته شده با سفارش باید حداکثر پس از 5 روز از دریافت کالا انجام گیرد و پس از این مدت، امکان مرجوع کردن کالا وجود نخواهد داشت. به همین منظور توصیه می‌شود پس از تحویل گرفتن مرسوله و در اولین فرصت، کالاها را از نظر هرگونه خرابی و یا مغایرت بررسی کنید.

کالای مرجوعی را کجا و از چه طریقی ارسال کنیم؟

کالای مرجوعی را میبایست از طریق اداره ی پست ارسال کنید همچنین میبایست در برچسب پستی آدرس شعبه ی اصلی فروشگاه گروه صنعتی گارد ایرانیان را وارد نمایید.
برای ارسال کالا میتوانید از قالب زیر استفاده کنید.

 

مرجوعی کالا درگارد ایرانیان