بهترین برند دوربین مداربسته

بهترین برند دوربین مداربسته

خرید بهترین برند دوربین مداربسته

برای اینکه بتونید بهترین دوربین مداربسته برای منزل ، شرکت،‌کارخانه و… را تشخیص بدید باید یه سری نکات را در رابطه بازار دوربین مداربسته در ایران اطلاع داشته باشید و اینکه بدونید به دلایلی که قراره توی این محتوا بهتون ارائه بدم ممکنه بهترین برندهای دوربین مداربسته درجهان از جمله داهوا، هایک ویژن را کلا باید دورش را خط بکشیم و ترجیحا از برندهای ایرانی استفاده کنیم.

یکی از مهمترین حقایق دوربین مداربسته در ایران!

ایران در حال حاضر توانایی تولید برد دوربن مداربسته را ندارد

ایران در حال حاضر توانایی تولید برد دوربن مداربسته را ندارد
این به این معنی است که هر دوربینی که در بازار ایران قرار دارد وارداتی میباشد که به جرات میتوان گفت ۹۵ درصد برد های دوربین مداربسته از کشور چین وارد ایران میشود. و هر کسی هم که اعلام میکند تولید کننده است درواقع همان مونتاژ کننده است.
البته به جز برد دوربین مداربسته حتی کیس های دوربین مداربسته از چین وارد میشود البته بعضی از شرکت هایی که خودشان ادعا میکنند تولید کننده هستند صرفا کیس های دوربین مداربسته را خودشان در ایران تولید میکند مانند دوربین مداربسته برایتون.
حقیقت تلخ است اما بهتر است بدانید که ایران فقط از دوربین مداربسته علم مونتاژ کردنش را فعلا دارد و هیچ توانایی در زمینه تولید برد دوربین مداربسته ندارد.

خرید دوربین مداربسته خارجی یا ایرانی

حالا که فهمیدیم ایران صرفا مونتاژ کننده ی دوربین مداربسته است پس ممکنه به ذهنتون خطور کنه از شرکت هایی مثل برایتون، بادیگارد، کی ویو و پرشین که تحت عنوان تولید کننده ی دوربین مداربسته هستند خرید نکنید و برید از تولید کننده های واقعی یعنی داهوا،‌هایک ویژن،‌تیاندی و… خریداری کنید. اما ما به شدت خرید محصولات شرکت های خارجی در ایران را پیشنهاد نمیکنیم اما چرا؟

چرا خرید دوربین مداربسته با برند ایرانی مانند برایتون، پرشین و… را باید ترجیح داد نسبت به برندهای خارجی

۱- انتقال تصویر دوربین های مداربسته
۲- خدمات پس از فروش
۳- قیمت بالای دوربین مداربسته خارجی

۱- انتقال تصویر دوربین های مداربسته

یکی از مهمترین ویژگی های دوربین مداربسته کنترل و نظارت محیط دور از به وسیله ی انتقال تصویر میباشد به طوری که شما در بستر اینترنت میتوانید از راه دور محل نصب را رصد کنید.
و از آنجایی سرورهای انتقال تصویر دوربین های مداربسته برندهای خارجی در ایران نمیباشد و همچنین ضعیف بودن اینترنت ایران عملا انتقال تصویر صورت نمیگیرد و شما نمیتوانید انتقال تصویر داشته باشید و یا اگر داشته باشید سرعت انتقال بسیار پایین است.

۲- خدمات پس از فروش

کلا شغل سیستم های امنیتی شغلی خدماتی است و مشتری ممکن است که حتی تا چند سال نیاز به خدمات داشته باشد و متاسفانه به دلیل تحریم بودن ایران بسیاری از برندهای خارجی مانند داهوا،‌ هایک ویژن و… در ایران دارای نمایندگی رسمی نمیباشند. البته بعضی از همکارها این برندهارا با عنوان داشتن نمایندگی این شرکت ها به فروش میرسانند در صورتی که کلاا ین شرکت ها دارای نمایندگی در ایران نمیباشد. و اگر دوربین خریداری شده به مشکل بخورد احتمالا باید دوربین مداربسته مورد نظر را بندازید سطل آشغال.

۳- قیمت بالای دوربین مداربسته خارجی

همچنین قیمت نسبتا بالا یکی دیگر از ایراداتی است که میتوان به دوربین های مداربسته خارجی وارد کرد در واقع قیمت این دوربین ها رابطه ی مستقیمی با دلار دارد و ماشالله به دلار که هر روزه پله های ترقی را طی میکند😉 وطبیعتا قیمت حفظ قیمت در سطحی منصفانه یکی از ویژگی بهترین برند دوربین مداربسته مداربسته میباشد.

خرید بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی

اگر قصد خرید دوربین مداربسته برای منزل، فروشگاه،‌کارخانه و… دارید در ابتدا بهتر است که بهترین شرکت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند و به اصطلاح دوربین مداربسته تولید میکنند را بشناسید.
همانطور که گفته شد در ایران خیلی از شرکت ها ادعای تولید دوربین مداربسته را دارند و تشخیص این موارد برای مشتری بسیار سخت است که بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی را تشخیص دهد تا بتواند بهترین خرید دوربین مداربسته برای منزل را تجربه کند که تا سالیان دراز به مشکل بر نخورد.
در ادامه چند مورد در رابطه با تشخیص بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی ارائه داده میشود که بسیار مفید است.

داشتن نرم افزار تخصصی انتقال تصویر

در حال حاضر محصولات بیشتر شرکت های تولید کننده ی دوربین مداربسته در ایران از نرم افزار XMEYE برای انتقال تصویر استفاده میکنند که این نرم افزار نوعی افزار عمومی است و تقریبا ۹۰ درصد شرکت های تولید کننده های دوربین مداربسته ی ایرانی از این نرم افزار برای انتقال تصویر استفاده میکند. و طبیعتا داشتن نرم افزار انتقال تصویر اختصاصی یکی از شرط های تبدیل شدن به بهترین برند دوربین مداربسته در ایران میباشد.

۲- داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش در بیشتر شهر های ایران

هنگام خرید دوربین مداربسته برای منزل و یا هر جای دیگر ترجیحا از دوربین هایی استفاده کنید که رد پای آنها در شهرهای مختلف قرار داشته باشد . منظور این است که برند مورد نظر دوربین مداربسته در شهر های دیگر دارای نمایندگی فعال و فروشگاه باشد. که همین امر باعث میشود که شما مطمئن شوید یک تیم متخصص پشت برند مورد نظر قرار دارد.
با سرچ کردن برند مورد نظر در گوگل میتوانید یک اطلاعات کلی در رابطه با برند دوربین مداربسته به دست بیاورید. و اگر هم پیدا نکردید واضح است که داستان بر چه قرار است.

۳- داشتن سایت و شبکه های اجتماعی فعال

داشتن سایتی معتبر و به روز هم میتواند یکی از ملاک هایی در معتبر بودن یک برند و انتخاب آن به عنوان یکی از بهترین برند دوربین مداربسته باشد.


اما سوال اینجاست که کدام برند ایرانی را میتوان را بهترین برند تولید کننده دوربین مداربسته در نظر گرفت

برایتون بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی!

بدون شک شرکت برایتون بهترین برند دوربین مداربسته در ایرن میباشد و میتوان گفت که تنها برندی است که در ایران حرف اول را میزند. در ادامه به مزیت های دوربین مداربسته برایتون میپردازیم.
البته این را بدانید که برایتون در مقابل برندهایی مثل داهوا حرفی برای گفتن در سطح جهانی ندارد اما این شرکت به دلیل مشکلاتی که در ایران وجود دارد انتخاب منطقی تر و عاقلانه تری است.

مزایای دوربین برایتون - محصولات برایتون

مزیت های دوربین مداربسته برایتون به عنوان بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی

۱- انتقال تصویر تضمینی به دلیل قرار داشتن سرورهای انتقال تصویر در ایران
برند برایتون به دلیل اینکه سرورهای انتقال تصویرش در ایران قرار دارد حتی در بدترین شرایط اینترنتی کشور به سادگی انتقال تصویرش کار میکند و هیچ نگرانی نسبت به عدم انتقال تصویر حداقل در ایران وجود ندارد.
۲- داشتن نرم افزار انتقال تصویر اختصاصی
برند برایتون اولین و جز معدود برندهایی است که نرم افزار انتقال تصویر اختصاصی دارد و نیازی به استفاده از نرم افزار های عمومی مانند XMEYE که گاها نا امن هستند نیست.
۳- داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش ۲ ساله واقعی
برند برایتون دارای ۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش است و اینکه این خدمات بر خلاف بسیاری از برندهای ایرانی واقعی میباشد.
۴- تنوع نسبتا بالای محصولات برایتون
شرکت برایتون بر خلاف بسیاری از تولید کننده های دوربین مداربسته ایرانی دارای تنوع نسبتا بالایی دارد و دست مشتری و حتی نصاب جهت خرید دوربین مداربسته برای منزل ،‌شرکت ، کارخانه و… نسبتا باز است البته با این حال نسبت به شرکت هایی همچون داهوا ،‌هایک و… از تنوع کمتری برخوردار است.
۵- داشتن نمایندگی فعال در اقصی نقاط ایران
شرکت برایتون تقریبا در تمامی شهر های ایران دارای نمایندگی فعال میباشد در واقع این فروشگاها میدانند که برایتون بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی میباشد و ترجیح میدهند که نمایندگی این شرکت را در شهر خود بگیرند.

بهترین برند دوربین مداربسته از نظر شما کدام است

ممنون میشیم که شما هم نظرتان را در رابطه با بهترین برند دوربین مداربسته ی ایرانی (ترجیجا ایرنی ذکر بشه) را با ما به اشتراک بگذارید که اگر میسر بود در رابطه با برندهای دیگر محتوایی تولید شود.

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

5 نظر در “بهترین برند دوربین مداربسته

  1. یزدان گفت:

    بهترین برند دوربین مداربسته را توی ایران میشه گفت که برایتونه اما واقعا توی جهان هیچ حرفی واسه گفتن نداره

    اما اگر بخوایم واقعا بهترین برند دوربین مداربسته توی جهان را بهتون بگم بدون شک هایک ویژن است البته قیمتش هم خیلی گرونه
    داهوا، تیاندی هم که در حد هایک ویژن هستند و واقعا خیلی خوب هستند.

  2. کارشناس امور مشتریان گفت:

    بله دقیقا میشه گفت که برایتون توی ایرن بهترین برند دوربین مداربسته است و واقعا بخوایم به صورت دقیق نگاه کنیم خود برند برایتون برندی نونیم
    (No-Name) است.

  3. داهوا بهترین برند دوربین مداربسته است گفت:

    بهترین برند دوربین مداربسته داهواست فقط فقط داهوا هم قیمتش خوبه نسبت به سایر برندهای خارجی هم اینکه کیفیت خوبی داره

  4. رنجبر (لطفا دروغ نگید) گفت:

    پس به نظر شما بهترین برند دوربین مداربسته است؟
    جالبه واقعا جالبه خیلی خیلی جالبه
    اگر برایتون را نمیفروختید باز هم میگفتید که برایتون بهترین برند دوربین مداربسته است؟

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما جناب آقای رنجبر
      خدمت شما عرض کنم که اگر محتوا را کامل بخونید متوجه میشید که ما گفتیم بر اساس شرایط ایران میشه گفت بهترین است و چند بار ذکر شده است که در حد برندهای جهانی نیست اما در حال حاضر بهترین برند و بهترین گزینه میباشد.

      ضمنا حرف شما درست است که برایتون را تبلیغ میکنیم چون این کالا را داریم میفروشیم البته برایتون هم به دلایلی که گفته شده است انتخاب کرده ایم و به فروش میرسوینم در صورتی که میتونیم خیلی از محصولات بی کیفیت و بی ریشه را به فروش برسونیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.