دزدگیر بهتر است یا دوربین مداربسته؟

دزدگیر بهتره یا دوربین؟

پاسخ قطعی دزدگیر بهتر است یا دوربین مداربسته؟

پاسخ به این سوال بستگی به نیاز و هدف شما از نصب دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن دارد یعنی در واقع نیاز و هدف شما تعیین میکند که دوربین بهتر است یا دزدگیر اماکن میشه گفت برای یک سری ها دوربین بهتر از دزدگیر اماکن و برای بعضی ها برعکس دزدگیر بهتر از دوربین مداربسته است  خُب پس کلا سوال دوربین بهتر است یا دزدگیر از بیخ و بن اشتباهه پس سوال درست چیه؟

بر اسا نیاز و هدف من دزدگیر بهتر است یا دوربین؟

بگذارید خیلی سریع نیاز و  اهداف را برای تامین امنیت شرح بدم تا تشخیص بهتر بودن دزدگیر یا  دوربین مداربسته براتون در شرایط مختلف ساده باشه؟

لطفا به دو تا تبصره ی زیر توجه کنید:

اجازه بدید تا از این دو تبصره براتون مثال بزنم تا شما بتونید بهتر درک کنید و بدون شک میتونید شرایط و نیاز خودتون را با یکی از مثال هایی که میزنم تطابق بدید و متوجه بشید که بر اساس نیاز شما دوربین بهتر است یا دزدگیر اماکن.

تصور کنید که شخصی در خانه اش دارای اشیا گران قیمت است و قصد دارد چند روز به مسافرت برود به نظر شما برای این شخص نصب دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر اماکن؟

صد البته در این موقعیت دزدگیر بهتر از دوربین مداربسته است  اما چرا؟

بیاین به این قضیه از دو حالت نگاه کنیم نگاه اول اینکه شخص برای منزلش دوربین مداربسته نصب کرده است که اتفاقا انتقال تصویر داره و حالت دوم اینکه شخص از دزدگیر اماکن استفاده کرده است.

فکر کنید که دزد ساعت دو نصفه شب به سرش میزنه که از خونه ی این شخص دزدی کنه و از اونجایی که دوربین هیچ آلارمی برای شخص ارسال نمیکنه دزد خیلی راحت خانه را خالی میکنه و حتی میتونه دستگاه دوربین مداربسته را بدزده که هیچ مدرکی هم جا نگذاشته باشه مگه اینکه صاحب خانه اینقدرا خوش شانس باشه که ساعت دو نصفه شب بهش الهام بشه و بخواد دوربین ها را به صورت آنلاین رصد کنه تازه این حالت خوبش بود شما تصور کنید که دزد یه ذره زرنگه و میاد برق را قطع میکنه بووووم دوربین از کار افتاد و دیگه هیچ سیستم امنیتی از اموال شما محافظت نمیکنه.

خب شخص مورد نظر وقتی خانه را ترک میکنه دزدگیر را فعال میکنه و با خیالی راحت به مسافرت میره حالا فکر کنید دزد قصد سرقت اموال شخص مورد نظر را  داره و به محض اینکه دزد در خانه را باز کنه دزدگیر با صدایی وحشت ناک شروع به آژیر کشیدن میکنه و همزمان با مالک و هر شخصی که هنگام نصب دزدگیر شماره اش را روی دزدگیر ذخیره شده باشد تماس میگیرد و پیامک ارسال میکند و اینجاست که دزد دمش را میزاره رو کولش و فرار میکنه حالا اگر دزد یه ذره پررو باشه سریع میره برق را قطع میکنه که به حساب دزدگیر از کار بیوفته بعد از این کار دزدگیر به خاطر داشتن باتری پشتیبان پر قدرت تر از قبل به آژیر کشیدن ادامه میده و اینجاست که دزد هیچ چاره ای جز فرار نداره.

حتما متوجه شدید که در این موقعیت دزدگیر بهتر از دوربین مداربسته است. اگر شرایط شما مشابه موقعیت بالاست پاسخ صحیح سوال دزدگیر بهتر است یا دوربین بدون شک دزدگیر است. من خودم قبلا یه سری مقاله در رابطه با خرید دزدگیر برای منزل، یا حتی ارزانترین دزدگیر های کارامد منتشر کردم که پیشنهاد میکنم که حتما اگر قصد خرید دزدگیر اماکن دارید مطالعه کنید که خیلی بهتون کمک میکنه برای تشخیص بهترین انواع دزدگیر اماکن.

حال شخصی را تصور کنید که یک سوپر مارکت دارد و در روز صدها نفر برای خرید ما یحتاجشان به سوپر مارکت این فرد مراجعه میکنند بدون شک زمانی که سر فروشنده شلوغ میشود امکان دارد یک سری از آدم هایی که دستشون یه ذره کجه از این موقعیت سواستفاده کنند و یه سری خوراکی بزنن زیر بغلشون و بدزدن در صورتی که دوربین مداربسته وجود داشته باشد به احتمال خیلی زیاد شخص دست کج از خیر این سوپر مارکت میگذره و برای شکار به فروشگاهی میره که دوربین نداشته باشه در واقع دوربین شدیدا نقش بازدارندگی دارد.

یا مثلا فروشنده مبلغی را کم یا زیاد از خریدار دریافت کند یا ممکن است به هر دلیلی با خریدار به مشکل بر بخورد و خدا میدونه که وجود دوربین مداربسته در این موقعیت بسیار کمک کننده است.

یا نه تصور کنیدکه شخص فروشنده برای مسافرت مجبور است که سوپر مارکت را به شاگردش بسپارد خب با وجود  دوربین مداربسته فروشنده با خیال راحت به مسافرتش میره و به صورت زنده شاگردش را رصد میکنه که خدایی نکرده شیطون گولش نزنه. در این موقعیت صد درصد دوربین بهتر از دزدگیر اماکن است.

دزدگیر بهتر است یا دوربین مداربسته
دزدگیر بهتر است یا دوربین مداربسته

پاسخ نهایی دزدگیر بهتره یا دوربین

احتمال میدم که خیلی از شما که تا اینجا این مقاله را خوندید متوجه شدید بر اساس نیاز شما دوربین بهتر است یا دزدگیر اما هنوز یه سریاتون یه ذره اوضاعتون فرق داره و احساس میکند که به دوربین و دزدگیر به صورت همزمان احتیاج  دارید چون این دو سیستم امنیتی مکمل هم هستند اما بودجه ی نصب هر دو سیستم امنیتی را ندارید پس پیشنهاد ما به شما کدوم مورد است دوربین یا دزدگیر؟

اگر از نظرتون به دوربین و دزدگیر همزمان احتیاج دارید ولی فعلا تا زمانی که انشالله پولدار بشید میخواین یک کدومش را تهیه کنید به شما پیشنهاد میکنم که حتما از دزدگیر اماکن استفاده کنید چون به وسیله ی دوربین اگر خوش شانس باشید میتونید صرفا مدرک جمع کنید و دله دزد ها را بگیرید اما به وسیله ی دزدگیر اماکن حتی پررو ترین دزدها امکان نفود به منزل و محل کار شما را ندارند.

احتمال میدم که بعضی از شما ها که در حال خواندن این مقاله هستید در زمینه ی سیستم های امنیتی فعالیت میکنید و یه جورایی همکار هستیم خوشحال میشیم که شما هم تجربه ای که در طی سال ها کسب کردید را از ما و بازدید کنندهای سایت گارد ایرانیان دریغ نکنید که انشالله بهترین تصمیم را برای تامین امنیتشون را بر مبنای نیازشون بتونن انتخاب کنند. و همچنین اگر صرفا بازدید کننده هستید و نظری دارید ممنون میشم که با ما به اشتراک بگذارید. (لطفا نظراتتون را را از فرم زیر ارسال کنید.)

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

8 نظر در “دزدگیر بهتر است یا دوربین مداربسته؟

  1. معماریان گفت:

    درسته که پاسخ به سوال دزدگیر بهتر است یا دوربین بستگی به نیاز مشتری داره اما اگر مشتری واقعا قصدش اینه که امنیتش را به صورت جدی تامین کند مخصوصا برای منزل دزدگیر بهتر از دوربین مداربسته است .

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلام وقتتون بخیر جناب معماریان عزیز
      بله واقعا اگر قصد تامین امنیت باشه دزدگیر بهتر از دوربین مداربسته است چون کلا دوربین بیشتر نقش بازدارنده داره مثلا دزد ترجیح میده از جایی دزدی کنه که دوربین نداشته باشه اما اگر هدف دزد واقعا دزدی از یک شخص خاصی داشته باشه حتی اگر اون شخص برای منزلش دوربین داشته باشه دوربین مداربسته به هیچ جلوی سرقت را نمیگیره اما دزدگیر یک سنگر امن برای تامین امنیت منزل است.

  2. ramshine@gmail.com گفت:

    دزدگیر بهتر است یا دوربین پرواضحه که دزدگیر امنیت خیلی بیشتری ایجاد میکنه
    خیلی کارها بوده که با این که کارفرما دوربین داشته ازش دزدی شده و حتی دستگاه ضبط کننده را با خودش برده در صورتی که اگر دزدگیر میداشته به محض ورود دزد دزدگیر به مدیر پیامک میداده و فورا تماس میگرفته.

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز در ابتدا ممنون از ثبت نظرتون
      بله میشه گفت که برای تامین امنیت به صورت جدی دزدگیر بهتر از دوربین مداربسته است و برای جاهایی مثل لباس فروشی مثلا وجود دوربین بهتر از دزدگیر است.

  3. hamde-z75 گفت:

    دزدگیر بهتر است یا دوربین صد در صد دزدگیر بهتر از دوربینه دوربین به مفت هم نمیارزه وقتی بهت ورود دزد را اعلام نمیکنه اما دزدگیر بهت پیام میده باهات زنگ میزنه آژیر میکشه
    درسته که دزدگیر ممکنه خطا بزنه اما دزدگیر خیلی از دوربین بهتره و اگر واقعا میخواین امنیت را بالا ببرید از دزدگیر استفاده کنید.

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      ممنون از ثبت نظرتون
      بله یکی از دلایلی که میشه گفت دزدگیر بهتر از دوربین است همین مورد ارسال اعلام و تماس تلفنی است که دزدگیر دارد و دوربین ندارد اما جدیدا یه سری شرکت ها مثل برایتون در صورت فعال کردن بعضی از ویژگی هایش در تلگرام بدون نیاز به فیلتر شکن حرکت را تشخیص میدهد و تصویر سوژه را ارسال میکند.

  4. پژمان کاظمی گفت:

    من واقعا نفهمیدم دوربین بهتر است یا دوربین؟
    امکان داره که باهاتون تماس بگیرم که بیشتر راهنماییم کنید.

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      حتما
      لطفا با شماره های سایت تماس بگیرید تا کاملا راهنماییتون کنیم که بر اساس نیاز شما دوربین بهتر است یا دوربین
      05144657616
      09391719637
      09025719444

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.