خرید دوربین بدون دستگاه | دوربین بیسیم و رم خور

خرید دوربین بدون دستگاه

در این مقاله قصد داریم که توضیحی جامع و البته کاربردی در رابطه با دوربین های مداربسته بدون نیاز به دستگاه ضبط تصویر DVR و یا حتی NVR ارائه دهیم  به شما پیشنهاد میکنم در صورتی که قصد خرید دوربین های بدون دستگاه را دارید حتما تا انتها این مقاله را مطالعه کنید.

ویژگی های دوربین مداربسته بدون دستگاه ضبط تصویر

در ادامه به تاپ ترین ویژگی های دوربین بدون دستگاه(دوربین مداربسته بدونDVR) میپردازیم که باعث شده است در مدت زمان کوتاهی در بین مردم طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

  1. پشتیبانی تا رم ۱۲۸ گیگابایت
  2. اغلب قابلیت گردش ۳۶۰ درجه دارند
  3. دارای نرم افزار کاربردی
  4. پشتیبانی از ذخیره تصویر و صدا به صورت همزمان
  5. دید در شب به صورت رنگی و سیاه سفید
  6. قابلیت مکالمه و انتقال صدا به صورت دو طرفه
  7. بدون نیاز به کابل کشی و دستگاه های ضبط کننده ی ویدویی
  8. دارای سنسور حساس به حرکت و ارسال آلارم به تلفن همراه
  9. پشتیبانی از امکان تعقیب سوژه پس از تشخیص حرکت
  10. چرخش و کنترل از طریق نرم افزار
  11. آژیر کشیدن(مانند دزدگیر عمل میکنند.)

عدم نیاز به دستگاه ضبط کننده ی تصویر DVR

همانطور که از نام این دوربین های مداربسته پیداست میتوان پی برد که این دوربین ها برخلاف دوربین های سری آنالوگ و IP  هیچگونه نیازی به دستگاه ضبط کننده ی تصویر ندارند به عبارتی میتوان گفت که دستگاه این دوربین ها درون خودشان تعبیه شده است.

بدون دستگاه dvr گارد ایرانیان 1
خرید دوربین بدون دستگاه | دوربین بیسیم و رم خور 14

دوربین های بدون دستگاه دوربین های بی سیم میباشند

طبیعی است زمانی که دوربین مداربسته احتیاجی به دستگاه ندارد پس به سیم و کابل احتیاجی نیست تا بین دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده ی تصویر ارتباط برقرار کند.

همچنین یکی از دغدغه های نصب دوربین مداربسته سیم کشی دوربین میباشد که این کار علاوه بر اینکه زمانبر است و انرژی زیادی میگیرد باعث مشکلاتی میشود. همچنین زمانی که فاصله ی دستگاه تا دوربین بیش از حد معمول شود باعث بروز مشکلاتی همچون پارازیت و …. میشود.

دوربین بدون دستگاه نصب بسیار ساده ای دارند

برای نصب دوربین مداربسته بدون دستگاه به هیچ دانش تخصصی احتیاج ندارید به طوری حتی به نصاب دوربین هم محتاج نخواهید شد و خودتان به سادگی آب خوردن این نوع دوربین ها را میتوانید نصب کنید.

برای نصب دوربین های بدون دستگاه تنها کافیست که این نوع دوربین ها را به برق متصل کنید و به وسیله ی نرم افزار این دوربین ها دوربین را پیکربندی کنید.

آسان دوربین بدون دستگاه dvr
خرید دوربین بدون دستگاه | دوربین بیسیم و رم خور 15

مشاهده آنلاین تصاویر از سراسر دنیا

شما به سادگی میتوانید با وارد شدن به نرم افزار این دوربین ها از هر جای دنیا که هستید به صورت آنلاین محیط نصب دوربین را رصد کنید و همچنین میتوانید آرشیو فیلم هایی که در گذشته گرفته است را باز پخش کنید.

دوربین بدون دستگاه نوعی دوربین رم خور میباشد

درون دوربین های بدون دستگاه فضای برای قرار دادن رم تعبیه شده است که با  قرار دادن رم دوربین دیتا و تصاویری که از محیط دریافت میکند را در رم ذخیره میکند. تا در صورت نیاز ویدیوهایی که روزهای گذشته توسط دوربین گرفته شده است را مشاهده کنید.

اغلب دوربین های رم خور تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه را پشتیبانی میکنند تقریبا تا ۱۵ روز گذشته را میتوان بازپخش کرد.(البته تعداد روز به رزولوشن تصویر دوربین نیز بستگی دارد.)

انواع دوربین های بدون دستگاه

دوربین های بدون دستگاه انواع مختلفی دارند که در ادامه به شرح ۵ مورد از آنها میپردازیم

  1. دوربین های اسپیدام
  2. دوربین های بی بی کم یا به اصطلاح پرستار کودک
  3. دوربین سیم کارت خور
  4. دوربین چشم ماهی
  5. دوربین لامپی

دوربین اسپیدام

دوربین های اسپیدا م دوربین هایی چرخشی میباشند که قابلیت رهگیری سوژه دارند به طوری که پس از تشخیص تحرک سوژه به دنبال سوژه حرکت میکنند.

همچنین در همان لحظه به نرم افزار نصب شده بر روی تلفن همراه مدیر آلارمی مبنی بر تشخیص حرکت ارسال میکند.

اغلب دوربین های اسپیدام را میتوان بر روی دیوار نصب کرد همچنین  دوربین های اسپیدام عمدتا ضد آب و ضد گرد غبار هستند به همین خاطر میتوان این دوربین ها را در محیط بیرون نصب کرد.

دوربین بی بی کم

دوربین های بی بی کم  یا همان دوربین های پرستار کودک همانطور که از نامشان پیداس مناسب برای مراقبت و رصد کودکان و سالمندان میباشد دوربین های بی بی کم نوعی دوربین چرخشی میباشد به طوری که قابلیت چرخش تا ۳۵۵ درجه به صورت افقی و ۹۰ درجه عمودی دارند.

توجه: دوربین های بیبی کم ضد آب نمیباشد به همین خاطر میبایست در محیط خانه قرار بگیرد.

دوربین سیم کارت خور

دوربین های سیم کارت خور هم قابلیت چرخش دارند و با استفاده از اینترنت که سیم کارت دارد انتقال داده را انجام میدهد. همچنین این دوربین ها میتواند مانند مودم عمل کند به طوری که سایر دوربین های اطراف به این دوربین متصل میشوند.

دوربین چشم ماهی پانوراما

دوربین چشمی ماهی که اغلب در سقف نصب میشود و خروجی تصویر این دوربین ها دایره ای شکل یا به اصطلاح چشم ماهی میباشد. این دوربین ها قابلیت انتقال صدا به صورت دو طرفه را دارند.

توجه: دوربین های پانوراما قابلیت دید در شب را ندارد.

دوربین لامپی

دوربین های لامپی نوعی دیگر از دوربین های بدون دستگاه میباشد. دوربین های لامپی بر روی پاتروم نصب میشود. دوربین های لامپی در چند مدل چرخشی و  ثابت وجود دارد.

دوربین لامپی چرخشی مانند دوربین های اسپیدام قابلیت چرخش و رهگیری سوژه را دارد. همچنین این دوربین ها قابلیت دید در شب رنگی را دارند.

چه برند هایی دوربین بدون دستگاه تولید میکنند؟

بسیاری از شرکت های فعال در حوزه ی دوربین حداقل یک دوربین بدون دستگاه (دوربین وایفای دار) تولید میکنند مانند شرکت داهوا، شیائومی، برایتون و…. اما شرکتی که به صورت تخصصی دوربین های بیسیم بدون dvr را تولید میکند شرکت v380 میباشد

برند v380 مربوط به یک شرکت چینی میباشد که در طی کمتر از چند سال به دلیل تنوع بالا و کیفیت کم نظیر دوربین های رم خور بدون دستگاه خود توانست محبوبیت بالایی در کشور عزیزمان ایران و سایر کشور های دیگر کسب کند. دوربین های v380 دارای نرم افزار کاربری v380 pro میباشند که میتوان به جرات گفت که یکی از بهترین نرم افزار های موجود در بازار میباشد.

برای مشاهده ی محصولات سری v380 لطفا اینجا کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین های سری v380 به شما پیشنهاد میکنم که حتما مقاله ی دوربین v380 و هر آنچه که قبل از خرید این نوع دوربین باید بدانید را مطالعه کنید.

قیمت دوربین مداربسته بدون دستگاه

قیمت دوربین های مداربسته بدون دستگاه نسبتا بالا میباشد اما همانطور که متوجه شدید دوربین های بدون دستگاه به تنهایی کار دوربین و دزدگیر را انجام میدهند. و کارایی بیشتری نسبت به ۳ تا ۴ دوربین را دارند.

ما همیشه به مشتریا خود پیشنهاد میکنیم که اگر قصد خرید یک الی دو دوربین دارید از دوربین بدون دستگاه استفاده کنید چون با اینکه قیمتشان بیشتر است برای مشتری صرفه ی اقتصادی دارد چون در صورتی که مشتری بخواهد ۲ عدد دوربین AHD خریداری کنید برای نصب این دو دوربین میبایست دستگاه ضبط کننده ی تصویر ، کابل، هارد دیسک ، آداپتور و یک سری لوازم جانبی خریداری کند که باید مبلغی هنگفت هزینه کند.

در صورتی که مشتری قصد خرید بیشتر از ۳ دوربین را داشته باشد پیشنهاد میکنیم که از دوربین های AHD استفاده کند.

خرید دوربین مداربسته بدون دستگاه

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه حضوری گروه صنعتی گارد ایرانیان واقع در سبزوار میدان حسین فهمیده دوربین های بدون دستگاه را خریداری کنید.

همچنین میتوانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین گارد ایرانیان که بر بستر اینترنت قرار گرفته است محصول مورد نظر از هر جای ایران که هستید خریداری کنید.

برای مشاهده و خرید آرشیو دوربین های مداربسته ی بدون دستگاه لطفا اینجا کلیک کنید.

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
9 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.