درد و دل مدیر با کاربران در تغییر قیمت ها

گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند نصب دوربین مداربسته

با سلام و احترام خدمت شما کاربران عزیز گارد ایرانیان

خدمت شما عرض کنم که تقریبا یک هفته ای هست که دلار شدیدا دچار نوسان شده است و تیم پشتیبانی مکررا قیمت محصولات را تغییر میداد با این حال در برخی موارد ضرر کردیم.

از آنجایی که قیمت محصولات مشابه سایه ی دلار میباشند و هماهنگ با دلار نوسان پیدا میکنند به همین خاطر امروز در تاریخ ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ تصمیم گرفته شد برای جلوگیری از زیان بیشتر  فروش را به صورت موقتی متوقف کنیم.

توقف فروش ممکن است که هفته ها طول بکشد و ممکن است که همین فردا لغو شود.

شاید از لحاظ نظامی امنیت داشته باشیم اما از لحاظ شغلی ، اقتصادی و… به هیچ وجه امنیت نداریم!

چند وقتی بود که فروش محصولات در فروشگاه حضوری به شدت افت کرده بود و به همین خاطر به سمت ایجاد فروشگاه اینترنتی سوق پیدا کردیم که بتوانیم ادامه دهیم. با اینکه سود فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه فیزیکی خیلی پایینه(بعضی از محصولات شاید به قیمت خرید به فروش برسن) اما نسبت به حجم مشتری ها و فروش از فروشگاه حضوری پر سود تره.

اما مشکلی که وجود داره اینه که اگر محصولی قیمتش یه مقدار بالا بره تماما سود ما از بین میره و باید دوباره قیمت گذاری بشه اما تو فروشگاه فیزیکی حتی اگر ۲۰ درصد هم قیمت محصول افزایش پیدا کنه باز هم محصول به سود به فروش میرسه اما در فروشگاه اینترنتی به جهت قیمت پایین تغییر جزئی قیمت(حتی ۱ درصد) تماما سود از بین میبره و حتی ضرر میشه.

فعلا که قیمت ها داره بالای ۱۵ درصد افزایش پیدا میکنند و فروش به صورت اینترنتی کاملا ضرره! ما شرمنده ایم

به امید فردایی بهتر برای کشور عزیزمان ایران

 

بعد از گذشت تقریبا ۲ هفته قیمت های محصولات تقریبا  استیبل شده است و از همین امروز 17 دی ماه دوباره فعالیت و فروش سیستم های امنیتی در فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی گارد ایرانیان از سر گرفته شد.

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
8 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.