نصب جک پارکینگی، کرکره برقی، درب برقی در سبزوار

نصب جک پارکینگی در سبزوار

گروه صنعتی گارد ایرانیان جز فروشگاه های معتبر در زمینه فروش ، نصب و راه اندازی انواع درب های برقی اعم از جک پارکینگی ، کرکره برقی ، درب های ریلی ، راه بند و… در سبزوار و سایر شهرستان های همجوار از جمله داورزن، جوین ، جغتای ،‌نیشابور ، شاهرود و… میباشد. گارد ایرانیان با سابقه ای نزدیک به ۱۵ سال در زمینه ی نصب و راه اندازی جک های پارکینگی به نوعی پرچمدار این حوزه در شرق کشور میباشد.

آدرس مجموعه ی گارد ایرانیان واقع در سبزوار ، ضلع غربی حسین فهمیده میباشد. و برای دریافت مشاوره خرید ، نصب و راه اندازی و بازدید رایگان میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم زیر اطلاعات خود را ارسال کنید.

09391719637—09190292473

هنوز مطئمن نیستی؟ راحت باش و بهمون زنگ بزن

بدون اتلاف وقت همین الان تماس بگیر ۰۵۱۴۴۶۵۷۶۱۶

اصلا نگران نباشد ما حتی توی روزهای تعطیل در دسترس هستیم همکارهای ما توی گارد ایرانیان خیلی مهربون هستند هر موقع هر سوالی داشتی راحت باشید و تماس بگیرید تا رفاقتمون شروع بشه

یا اینکه میتونی از طریق فرم زیر نسبت به دریافت مشاوره اقدام کنی تا توی کمتر از یک ساعت بهت زنگ بزنیم






نصاب جک پارکینگی در سبزوار

اگر نیاز به نصاب مجرب برای نصب جک پارکینگی خود دارید و یا نمیدانید که کدام جک پارکینگی مناسب در شما میباشد میتوانید روی کادر فنی گارد ایرانیان حساب ویژه ای باز کنید تنها کافی است با مجموعه ی گارد ایرانیان تماس بگیرید و ویژگی های درتان که شامل وزن و حداکثر عرض هرلنگه است و همچنین تعداد تردد قابل پیش بینی در هر ساعت را به ما بگویید تا بهترین جک پارکینگی که مناسب در شما میباشد را به شما پیشنهاد کنیم .

عاملیت فروش جک یال در سبزوار

گروه صنعتی گارد ایرانیان عاملیت فروش شرکت یال که در زمینه ی تولید انواع جک های پارکینگی پارکینگی، جک های ریلی و… فعالیت میکند را دارد.

عاملیت فروش جک پرشین پاور در سبزوار

مجموعه ی گارد ایرانیان در کنار فروش ، نصب و راه اندازی شرکت یال عاملیت فروش جک های پرشین پاور را دارد . شرکت پرشین پاور مانند شرکت یال در زمینه ی تولید انواع جک های بازویی پارکینیگی با کیفیت فعالیت میکند.

عاملیت فروش و نصب جک پارکینگی سیماران

گروه صنعتی گارد ایرانیان محصولات شرکت سیماران مخصوصا جک های پارکینگی سیماران را در سبزوار به فروش میرساند و علاوه بر فروش نصب و راه اندازی جک های پارکینگی این برند خوش نام در سبزوار را با گارانتی ۲۴ ماهه را انجام میدهد.

خرید به صورت همکار جک پارکینگی

اگر همکار و یا نصاب جک پارکینگی میباشید و قصد خرید جک پارکینگی دارید گروه صنعتی گارد ایرانیان با داشتن عاملیت فروش انواع جک های پارکینگی شرکت های معتبری همچون یال، سیماران، پرشین پاور قادر است که محصولات این شرکت ها را با قیمتی بسیار مناسب به همکاران عرضه کند.

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.

کدام دزدگیر اماکن مناسب منه؟

لطفا فرم زیر را پر کن تا بهترین دزدگیر مناسب نیازت را بهت پیشنهاد بدیم