معرفی ویدیویی هدست واقعیت مجازی اپل | خداحافظی با تلفن همراه

هدست واقعیت مجازی اپل

چرا معرفی هدست واقعیت مجازی اپل؟

گروه صنعتی گارد ایرانیان در زمینه سیستم های امنیتی اعم از دوربین مداربسته فعالیت میکند و صد البته دوربین مداربسته با هدست و محصولاتی که شرکت اپل و سایر کمپانی های هم جهت با اپل تولید میکنند با دوربین مداربسته سنخیت ندارد اما مجموعه ی ما به معنای واقعی کلمه حیفش اومد که این محصول جدید اپل را معرفی نکند.

در ویدیوی زیر به معرفی کامل هدست واقعیت مجازی اپل پرداخته شده است (توجه این ویدیو توسط مجموعه ی گارد ایرانیان درست نشده است به همین خاطر لینک ویدیو قرار داده شده است. برای مشاهده ویدیو اصلی لطفا اینجا کلیک کنید.)

یه داستان جالب –!

یادمه چند سال پیش که اون موقع تازه گوشی های هوشمند وارد بازار شده بودند و کمتر کسی گوشی هوشمند داشت داشتم توی خیابان قدم میزدم که از راه دور یه نفرو دیدم داره به سمت من حرکت میکنه و همونطور با عصبانیت حرف میزنه و به سمت من میاد چون راه دور بود من متوجه حرفاش نمیشدم ولی عصبانیتش را کاملا حس کرده بودم، من با تردید به حرکتم ادامه دادم و هر لحظه که بهش نزدیک تر میشدم بیشتر مطمئن میشدم داره با من حرف میزنه که در کمال تعجب از کنارم رد شد و همچنان داشته با خودش مثل دیوونه ها حرف میزد.

همونطور که متوجه شدید اون شخص داشته با ایرپاد کوچیکی که توی گوشش قرار داده بود صحبت میکرد

هیچوقت در مخیله ی هیچ شخصی نبود که روزی بیاد افراد با ایرپاد و وسیله ی کوچیکی که تو گوششونه صحبت کنند اما امروز به وفور شاهد این موضوع هستیم و شاید شما که در حال مطالعه ی این محتوا هستید هیچ وقت فکر نمیکنید که یه روزی تو خیابونا شهر دارید راه میرید و یه سری از افراد که هدست به چشماشون زدن و دارن کارهای روزمرشونو انجام میدن. شک نکنید که همچین روزی میاد و مطمئنا نسل ما شاهد این اتقاق و دگرگونی خواهد بود.

مطمئن باشید روی میاد که همه مردم با هدست‌های واقعیت مجازی که تو چشماشونه تو خیابونای شهر راه میرن و دیگه خبری از تلفن همراه نیست

یه ثانیه چیزی که میگم را تصور کن

فکر کن تو مترو نشستی و همه ی افراد هدست واقعیت مجازی تو چشماشون زدن یا توی جمع خانوادگی همه دارن در حالی که هدست تو چشماشونه با هم صحبت میکنند ، مدارس را تصور کن که همه ی دانش آموزا با هدست فوق پیشرفته ای که تو چشماشون قرار دادن دارن درس میخونن

بزارید رک باشم این آینده اصلا برای من جذاب نیست بلکه خیلی حال به هم زنه شک نکنید تا ۵ سال دیگه دنیا کاملا تغییر میکنه و هوش مصنوعی دهن ما انسان ها را صاف میکنه (ببخشید بی ادبی کردم) نمیدونم چرا اما احساس میکنم مردم کم کم قراره به برده تبدیل بشن هر چند الان هم دست کمی ندارند به قول بعضی ها الان در عصر برده داری نوین هستیم.

با تمام وجود امیدوارم که من اشتباه کرده باشم. اگر نظری در این رابطه دارید خوشحال میشم که با ما به اشتراک بزارید.

کمی بیشتر درباره هدست واقعیت مجازی اپل

هدست واقعیت مجازی اپل تو کنفرانس WWDC در تاریخ ۱۵ خرداد سال ۱۴۰۲ معرفی شد و در کمتر از چند ساعت توی بزرگترین رسانه ها جز تاپ تن و ترند‌های روز تبدیل شد. اگر ویدیو تهیه شده در این مقاله را دیده باشید در رابطه با ویژگی های این هدست چیزی نیست که ندونید در واقع تو این بخش میخوام به شما بگم که این محصول همین الان در ایران وجود داشته باشه بخرید یانه ؟

ببینید قیمت این هدست در حال حاضر 3 هزار و 499 دلاره که به دلار ۵۰ هزار تومان تقریبا ۱۷۵ میلیون تومن قیمتشه به شما پیشنهاد میکنم که اگر اینقدر پولدار هستید که میتونید این محصول را خریداری کنید چند ماه دست نگه دارید که اولا تست هاشو انجام بده و نسخه های جدیدش به بازار عرضه بشه شک نکنید اپل اینقدر باهوش هست که همه ی آپشن هایی که میتونسته تو این هدست واقعیت مجازی قرار بده قرار نداده که بعدا بتونه با آپدیت ها و توسعه هایی که میده فروش این محصول را چند برابر کنه .

یه نکته ی خیلی بدی که این هدست داره مدت زمان نگهداری شارژ این هدسته که طبق اظهارات خود اپل تو بهترین حالت ۲ ساعت بیشتر دووم نمیاره. پس فعلا از خریدن هدست واقعیت مجازی اپل صرف نظر کنید.

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.