نمایندگی دزدگیر کوماکس -commax

نمایندگی دزدگیر کوماکس

چرا دزدگیر کوماکس (commax)

در حال حاضر دزدگیر کوماکس یکی از بهترین دزدگیر های موجود در بازار میباشد که نسبت به آپشن هایی که دارد از قیمت بسیار منصفانه و پایینی برخوردار میباشد. این دزدگیر یک محصول ۱۰۰ درصد ایرانی میباشد به همین خاطر نسبت به سایر دزدگیر های اماکن چند مزیت دارد که به آنها میپردازیم

قیمت دزدگیر اماکن کوماکس

ایرانی بودن این دزدگیر باعث شده است که بر خلاف سایر دزدگیر های اماکن کمتر تحت تاثیر نوسانات شدید دلار قرار بگیرد. و به جرات میتوان گفت که آپشن ها و مزیت هایی که این دزدگیر دارد در دزدگیر هایی پیدا میشود که چند برابر این محصول قیمت دارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش دزدگیر کوماکس (commax)

این دزدگیر برخلاف بسیاری از دزدگیر های دیگر که مونتاژ هستند و سرچشمه ی آنها مربوط به خارج از ایران است دارای گارانتی و خدمات پس از فروش فوق العاده معتبری میباشد. در حال حاضر دزدگیر های کوماکس دارای ۳ سال گارانتی تعویض درجا میباشد. که اگر بر فرض محال یکی از محصولات این شرکت به مشکل برخورد در کمتر از ۵ روز کاری محصول تعویض میشود در صورتی که برای تعویض و دریافت خدمات پس از فروش محصولات بسیاری از شرکت ها گاها تا ۲ ماه زمان میبرد که محصول جدید به دست مصرف کننده برسد.

دزدگیر کوماکس دارای ۳۶ ماه گارانتی تعویض درجا و خدمات پس از فروش میباشد

نمایندگی دزدگیر کوماکس

اگر کاسب و یا نصاب دزدگیر اماکن هستید و قصد دارید که دزدگیر کوماکس را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنید میتوانید پر کردن فرم زیر درخواست خود را ارسال کنید. و یا مستقیما با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید.

هنوز مطئمن نیستی؟ راحت باش و بهمون زنگ بزن

بدون اتلاف وقت همین الان تماس بگیر ۰۵۱۴۴۶۵۷۶۱۶

اصلا نگران نباشد ما حتی توی روزهای تعطیل در دسترس هستیم همکارهای ما توی گارد ایرانیان خیلی مهربون هستند هر موقع هر سوالی داشتی راحت باشید و تماس بگیرید تا رفاقتمون شروع بشه

یا اینکه میتونی از طریق فرم زیر نسبت به دریافت مشاوره اقدام کنی تا توی کمتر از یک ساعت بهت زنگ بزنیم


دریافت لیست قیمت از نمایندگی دزدگیر کوماکس

در صورتی که تمایل دارید لیست قیمت محصولات کوماکس را دریافت کنید میبایست با کارشناس محصولات تماس حاصل فرمایید و لیست قیمت نمایندگی دزدگیر کوماکس را دریافت کیند.البته قبل از این که لیست قیمت برای شما ارسال شود میبایست که ابتدا محرز شود که شما کاسب و یا نصاب دزدگیر اماکن میباشید به همین خاطر باید کارت ویزیت خود را برای ما ارسال کنید.

میبایست اطلاعات خود را پیامرسان های تلگرام ، روبیکا ، ایتا ، واتساپ به شماره ۰۹۰۲۵۷۱۹۴۴۴ را ارسال کنید. (فقط در پیامرسان های ذکر شده اطلاعات را ارسال کنید.)

خرید عمده از نمایندگی دزدگیر کوماکس

گروه صنعتی گارد ایرانیان محصولات کوماکس را برای بار اول با کمترین قیمتی که مجاز میباشد به کاسب و یا نصاب ها به فروش میرساند (حتی یک عدد پنل دزدگیر) تا نصاب این دزدگیر اماکن برای یک بار هم که شده از این دزدگیر استفاده کند و متوجه شود که یکی از بهترین دزدگیر های اماکن در ایران میباشد که قیمت بسیار کمی دارد.

برای دفعات بعدی قیمت دزدگیر کوماکس وابسته به تعداد و دفعات خرید از مجموعه میباشد

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.