دزدگیر منزل چی بخرم – 5 تا از بهترین دزگیر منزل – کلاه سرت نره ❌

دزدگیر منزل چی بخرم بهترین دزدگیر منزل

اگر قصد خرید دزدگیر برای منزل دارید و نمیدانید که کدام دزدگیر اماکن نیاز شما را برطرف میکند این مقاله را تا آخر بخون تا بهت بگم که چطور بهترین دزدگیر منزل را برای خونت یا حتی محل کارت انتخاب کنی تا دیگه نگران به سرقت رفتن طلا و جواهرات و سایر وسیله های باارزش خونت نباشی. 

در واقع تو این مقاله یاد میگیری که بهترین دزدگیر منزل را تشخیص بدی (به جای اینکه ماهی بهتون بدم ماهیگیری یادتون میدم)

پاسخ فروشنده به سوال دزدگیر منزل چی بخرم

نکته ی جالب اینجاست که هر وقت شخصی برای خرید دزدگیر منزل به فروشگاه سیستم های امنیتی میرود در اغلب اوقات فروشنده فقط یک دزدگیر اماکن را به مشتری پیشنهاد میکند بدون اینکه اهمیت بدهد واقعا محصولی که من دارم به مشتری پیشنهاد میکنم نیاز و دغدغه های مشتری من را رفع میکند یا خیر.

 

بهترین دزدگیر منزل از دید فروشنده

دلیل اینکه نصاب یا فروشنده یک محصول را به مشتری پیشنهاد میکند و به مشتری میگوید که این بهترین برند دزدگیر اماکن است که در بازار موجود است بسیار ساده است  اما دلیلش چیست؟

چون فقط همان دزدگیر اماکن را دارد و با سایر دزدگیرهای اماکن کار نکرده است (بیشتر نصاب ها و فروشندها فقط با یک یا نهایتا دو مدل دزدگیر همکاری میکنند) و به عبارتی سایر دزدگیر اماکن را تست نکرده است و همچنین میداند که اگر در جواب سوال شما دزدگیر منزل چی بخرم محصولی پیشنهاد کند که موجود ندارد و همچنین علمی نسبت به آن ندارد  طبیعتا شما از او خریداری نمیکنید. پس ترجیح میدهد که دزدگیری را که موجود دارد را با جمله هایی مثل اینکه این بهترین دزدگیر برای منزل است یا این دزدگیر بهترین دزدگیر اماکن است که از قضا پرفروش ترین دزدگیر اماکن هم هست و باقی جملات وسوسه کننده.

یه محتوایی با عنوان بهترین برند دزدگیر اماکن منتشر کردیم که بهتون پیشنهاد میکنم حتما به اون مقاله سر بزنید چون به نکات جالبی در اون مقاله اشاره شده است.

پیشنهادی >> مشاهده مقاله بهترین برند دزدگیر اماکن

همچنین اگر بین انتخاب دوربین و دزدگیر شک دارید به شما پیشنهاد میکنم که مقاله ی دزدگیر بهتر است یا دوربین را مطالعه کنید.

پیشنهادی >> دزدگیر بهتر است یا دوربین؟

۴ سوال اساسی برای تشخیص بهترین دزدگیر منزل

اینجا باید حواستون باشه و زیاد به حرف های وسوسه کننده ی فروشنده توجه نکنید و فقط چهار سوالی که در ادامه مطرح میشه را از فروشنده در رابطه با دزدگیر منزل که پیشنهاد کرده است بپرسید و اگر همه ی آنها مثبت بود آنگاه نسبت به خرید آن دزدگیر منزل اقدام کنید در غیر اینصورت قید خرید آن دزدگیر را بزنید.

(یک سری از سوالات هستند مانند اینکه آیا این  دزدگیر اماکن خطا دارد یا خیر که بسیار مهم میباشد اما پرسیدن از این قبیل سوالات بی فایده است چون مشتری نمیتواند نسبت به صحت و راست بودن حرف های فروشنده اطمینان حاصل کند یعنی قبل از خرید نمیتواند تست کند و حتما باید خریداری کند و بعدا متوجه شود. به همین خاطر سوالاتی که مطرح شده است سوالاتی هستند که قبل از خرید قابل تشخیص هستند و فروشنده نمیتواند جر حقیقت چیز دیگری بگوید)

1- آیا این دزدگیر منزل که شما پیشنهاد داده اید گارانتی و خدمات پس از فروش دارد؟(باید حداقل ۲ سال باشد)
2- آیا این دزدگیر منزل قابلیت کنترل وسایل برقی از راه دور را دارد (رله دارد یا خیر)
3- آیا این دزدگیر منزل در کنار خط تلفن ثابت از سیم کارت هم پشتیبانی میکند؟
4- آیا دارای نرم افزر کاربردی اندروید و IOS میباشد و میتوان از راه دور دزدگیر ار کنترل کرد؟

آیا این دزدگیر اماکن دارای خدمات پس از فروش است؟

یکی از مهمترین ویژگی های بهترین دزدگیر اماکن داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد کلا تمامی شغل های فنی که خدماتی هستند باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند چون ممکن است در طول سال مشتری چندین بار به مشکل بر بخورد. (از همین رو هزینه ی نصب شغل های خدماتی مانند نصب دزدگیر اماکن بالا میباشد چون نصاب پول خدمات را که ممکن است در آینده به آن احتیاج داشته باشید را از شما میگیرد.)

شما شرکت تولید کننده ی دزدگیر فایروال Firewall را دار نظر بگیرید که محصولات خود را تا ۶۰ ماه گارانتی کرده است که همین مورد حاکی از آن است که این شرکت تا چه حدی به محصول خود و کیفیت آن اطمینان دارد.

آیا این دزدگیر اماکن امکان کنترل وسایل برقی از راه دور را دارد؟

دزدگیر منزل چی بخرم داشتن رله یکی از مهمترین ویژگی های بهترین دزدگیر منزل میباشد

بعضی از دزدگیر ها دارای رله جهت کنترل وسایل برقی از راه دور هستند از همین رو شما میتوانید وسایل برقی خانه ی خود را مانند لامپ ها و… را از راه دور خاموش و روشن کنید.

این ویژگی بسیار مهم میباشد به طوری که تصور کنید در سفر هستید و به این وسیله شب ها در ساعات خاصی تلویزیون و لامپ های خانه ی خود را روشن میکنید که گویا شما در خانه حضور دارید و دزدها متوجه عدم حضور شما  در خانه نمیشوند.

آیا این دزدگیر در کنار پشتیبانی خط شهری از سیم کارت پشتیبانی میکند؟ (آیا دزدگیر سیم کارتی است؟)

یکی از مهم ترین شرط ها برای تبدیل شدن به بهترین دزدگیر منزل سیم کارت خور بودن است چون سیم کارت نسبت به خط شهری دارای انعطاف بیشتری میباشد و امکان گزارش دهی بسیار پیشرفته تری دارد به طوری که یکی از مهمترین ویژگی هایش در کنار تماس تلفنی ارسال گرازشاتی همچون قطعی برق، قطعی بلندگو و… از طریق پیامک میباشد.

آیا این دزدگیر اماکن دارای نرم افزار اندروید وIOS  میباشد؟

به نظر شما امکان داره که یک دزدگیر جز انواع بهترین دزدگیر منزل باشد اما دارای یک نرم افزار کاربردی نباشد و دارای نسخه های برای انواع سیستم عامل های اندروید و IOS  نباشد؟

صد البته خیر …

شما با نرم افزار به سادگی میتوانید دزدگیر اماکن را کنترل کنید کارهایی که حتی تا الان به آنها فکر نکرده اید با چند کلیک انجام دهید. 

به عنوان مثال همان مورد روشن کردن وسایل برقی از راه دور، فعال و غیر فعال کردن دزدگیر با نرم افزار از دورترین نقاط ، شنود محیط، غیر فعال کردن زون ها و… همگی با نرم افزار کاربردی شدنی هستند.

در ادامه به ۵ تا از بهترین دزدگیر های منزل که دارای ویژگی های است که در بخش بالا عنوان کردم میپردازم. و مطمئنم که براتون مفید واقع میشه.

البته قبل از مطالعه ی کامل ویدیو به شما پیشنهاد میکنم که ویدیو تهیه شده در مجموعه ی گارد ایرانیان در رابطه با دزدگیر منزل چی بخرم را مشاهده کنید.

 

 

۵ تا از بهترین دزدگیر منزل

قبل از هر چیزی بدونید که مجموعه ی با بیشتری تولید کننده های دزدگیر اماکن در ایران همکاری میکند اما در بخش زیر فقط به چند مورد اشاره شده است. 

1- دزدگیر اماکن سایلکس S
2- دزدگیر اماکن کوماکس
3- دزدگیر اماکن جی ام کا (GMK)
4- دزدگیر اماکن فایروال F10

5- بهترین دزدگیر منزل از نظر شما (در قسمت نظرات اعلام کنید.)

%توجه: تصاویری که به کار رفته است در کنار پنل اصلی دزدگیر اقلام جانبی نیز مانند بلندگو، چشمی، باتری و… به کار رفته است تا کاربر متوجه شود علاوه بر پنل دزدگیر لوازم جانبی هم برای نصب دزدگیر ضروری است.%

دزدگیر اماکن سایلکس Sg8-s

پک دزدگیر اماکن سیم دار سایلکس
دزدگیر منزل چی بخرم - 5 تا از بهترین دزگیر منزل - کلاه سرت نره ❌ 6

دزدگیر اماکن سایلکس مدل Sg8-s جز یکی از بهترین دزدگیر های اماکن میباشد که دارای دو سال گارانتی میباشد در و در کنار پشتیبانی از خط شهری از سیم کارت نیز پشتیبانی میکند همچنین امکان کنترل وسایل برقی از راه دور را به وسیله نرم افزار کاربردی خود دارد اگر دقت کرده باشید دزدگیر سایلکس Sg8-s تمامی چهار شرط گفته شده در بخش بالا را دارد از همین رو یکی از بهترین موارد برای پاسخ به سوال دزدگیر منزل چی بخرم همین دزدگیر سایلکس مدل Sg8-s میباشد.

دزدگیر سیم کارتی کوماکس commax

دزدگیر کوماکس دزدگیر سیم کارتی کوماکس
دزدگیر منزل چی بخرم - 5 تا از بهترین دزگیر منزل - کلاه سرت نره ❌ 7

دزدگیر کوماکس یکی از اقتصادی ترین دزدگیر های اماکن میباشد که دارای ۳ سال گارانتی میباشد و تمامی شروط برای تبدیل شدن به یکی از پیشرفته ترین دزدگیر های اماکن را دارد و از آنجایی که قیمت بسیار پایینی دارد خریدن این دزدگیر واقعا منطقی است . دزدگیر کوماکس دارای یک نرم افزار فوق کاربردی اندروید و IOS است که تقریبا تمامی کارهایی که مد نظرتان دارید را میتوان از راه دور به وسیله ی این نرم افزار انجام داد. درواقع میتوان گفت که این دزدگیر بیشتر به خاطر داشتن نرم افزار کاربردی و کاربر پسند و قیمت مناسب در لیست ۵ تا از بهترین دزدگیر منزل قرار گرفته است.

توجه : مجموعه ی گارد ایرانیان همیشه برای پروژه هایی که کمتر از ۴ عدد سنسور احتیاج دارید ترجیحا از دزدگیر کوماکس استفاده میکند چون فوق العاده جواب میده و اصلا خطا نمیزنه و برای پروژه هایی که بیشتر از ۴ عدد سنسور احتیاج دارند به سمت دزدگیر های دیگر میرویم.

دزدگیر اماکن Gmk

دزدگیر اماکن gmk پکیج کامل
دزدگیر منزل چی بخرم - 5 تا از بهترین دزگیر منزل - کلاه سرت نره ❌ 8

به احتمال خیلی زیاد اگر قصد خرید دزدگیر برای منزل را داشته باشید نام دزدگیر اماکن GMK را حتما خواهید شنید این دزدگیر اماکن جز بهترین دزدگیرهای اماکن در ایران میباشد که به دلیل اینکه در ایران فضای خود را باز کرده است و تقریبا در تمامی فروشگاهای معتبر وجود دارد مجموعه ی گارد ایرانیان هم طبیعتا این دزدگیر اماکن را در فروشگاه خود عرضه میکند.

دزدگیر جی ام کا دارای آپشن های بسیار زیادی میباشد اما به دلیل اینکه این دزدگیر به یک برند تبدیل شده است قیمتی که برای محصولاتش در نظر گرفته است از آپشن ها و ویژگی هایی که دارد مقداری گرانتر است و صد البته هزینه ی اضافی که مشتری پرداخت میکند به اصطلاح هزینه ی برند بودن کالای خریداری شده است. از طرفی دیگر گارانتی یک ساله ی دزدگیر اماکن GMK زیاد چنگی به دل نمیزند.

دزدگیر اماکن فایروال بهترین دزدگیر برای منزل

پکیج دزدگیر اماکن فایروال f9

 

دزدگیر منزل چی بخرم - 5 تا از بهترین دزگیر منزل - کلاه سرت نره ❌ 9

دزدگیر های اماکن فایروال در چند مدل F9 ، F7 و F10 تولید شده است که جدیدترین و البته پیشرفته ترین این دزدگیر ها مدل F10 است این دزدگیر مانند سایر دزدگیر های فایروال دارای ۶۰ ماه گارانتی میباشد که نشاندهنده ی اعتماد این شرکت به محصولات خود میباشد . اگر واقعا قصد دارید که امنیت منزل و یا محل کار خود را به بهترین نحو تامین کنید دزدگیر اماکن فایروال F10 بهترین گزینه میباشد. نکته ی جالبی که در رابطه با این دزدگیر وجود دارید این است که میتوانید این دزدگیر را در یک ساختمان نصب کنید برای هر واحد ریموت و سنسوری مجزا قرار دهید (به عبارتی کار چند دزدگیر مجزا را انجام میدهد.)

اگر شما بخواهید به سوال دزدگیر منزل چی بخرم پاسخ دهید کدام دزدگیر را پیشنهاد میکنید (لطفا در نظرات اعلام کنید.)

دزدگیر منزل چی بخرم (از موارد بالا)

اجازه بدید که یک پاسخ قطعی برای خرید دزدگیر منزل به شما بدهم به طور کلی اگر قصد خرید  بهترین دزدگیر منزل که اقتصادی نیز باشد را دارید به شما پیشنهاد میکنم که دزدگیر اماکن کوماکس را انتخاب کنید (البته مشروط به اینکه به کمتر از چهار سنسور احتیاج داشته باشید.)

اگر بیشتر از چهار تا سنسور احتیاج داشتید و قیمت هم برای شما مهم بود میتوانید دزدگیر اماکن سایلکس یا جی ام کا را تهیه کنید اما اگر میخواهید برای تامین امنیت مقداری بیشتر هزینه کنید و از همه لحاظ نسبت به کیفیت خیالتان راحت باشد دزدگیر اماکن فایروال F10 بهترین و پیشرفته ترین دزدگیر منزل است 

امیدوارم که این محتوا به تمام سوالات و ابهامات شما در رابطه با سوال مهم و چالشی دزدگیر منزل چی بخرم و بهترین دزدگیر منزل پاسخ داده باشد اما اگر هنوز ابهامی دارید حتما در بخش نظرات اعلام کنید تا پاسخ شما را در اسرع وقت بدهیم.

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

22 نظر در “دزدگیر منزل چی بخرم – 5 تا از بهترین دزگیر منزل – کلاه سرت نره ❌

  1. علیرضا گفت:

    ممنون از محتوای خوبتون از نظر من جواب به سوال دزدگیر منزل چی بخرم من خودم به شخصه بهترین دزدگیر منزل که به مشتری هام پیشنهاد میکنم دزدگیر فایرواله البته فایروال چند درجه از نیاز مشتری بیشتره
    اما کاش توی لیستتون از دزدگیر های خوب کلاسیک هم نمونه قرار میدادید.

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      بله دزدگیر های کلاسیک هم انصافا جز بهترین دزدگیر های ایرانی هستند و احتمالا در به روزرسانی های آینده محتوا یکی از این محصولات شرکت کلاسیک به عنوان بهترین دزدگیر برای منزل اعلام میشود.

  2. آتنا میری گفت:

    سلام وقت بخیر من قصد خرید بهترین دزدگیر منزل در حال ساخت دارم (چون نیمه ساختس ) به نظرتون دزدگیر منزل چی بخرم از بین مواردی که فرمودید. و اینکه آیا گارانتی محصولات با شماست یا نه

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلام عرض ادب
      خدمت شما عرض کنم که از بین مواردی که در این مقاله گفته شده همشون عالی هستند و انتخابشون بستگی به معیار های شما داره مثلا اگر دزدگیر اقتصادی میخواین پیشنهاد ما به شما دزدگیر اماکن کوماکس است که سه سال گارانتی دارد یا اگر دزدگیر اماکنی با خدمات پس از فروش طولانی مدتی میخواهید پیشنهاد ما به شما فایروال F10 است که ۶۰ ماه گارانتی دارد.
      در رابطه با گارانتی محصولات هم شما دو تا راه دارید اول اینکه با ما هماهنگ کنید که پروسه ی تقریبا ۵ روزه داره و راه دوم اینکه با خود شرکت تولید کننده هماهنگ کنید که پروسه تقریبا طولانی یک ماهه میباشد.

  3. محمدرضا ابراهیمی گفت:

    سلام ممنون از محتوا خوبتون
    قصد داریم که به مسافرت بریم به نظرتون برای منزلم دزدگیر کوماکس نصب کنیم
    شما تضمین میکنید که کیفیتش خوبه و خطا نمیزنه

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلام عرض ادب خدمت شما عرض کنم که دزدگیر کوماکس یکی از بهترین دزدگیر هایی است که تا الان باهاش کار کردیم و واقعا ارزش خرید و تامین امنیت شما را دارد.

  4. جواد گفت:

    به نظر من هم دزدگیر فایروال خیلی خوبه من خودم برای خونم از دزدگیر فایروال استفاده کردم و وقتی میخواستم برای محل کارم دزدگیر نصب کنم یه نصابی بهم یه مدل دیگه معرفی کرد که یادم رفته من هم اشتباه کردم و اون مدل را نصب کردم و بعد از چند وقت دزدگیره خیلی اذیتم میکرد که مجبور شدم جمعش کنم و یک نصاب دیگه اومد و بهش گفتم که حتما برام فایروال نصب کن.
    من که واقعا از فایروال راضی هستم

  5. سحر گفت:

    سلام وقت بخیر من قصد خرید دزدگیر اماکن دارم
    به نظر شما خودتون اگر بخواین یکی از موارد را به عنوان بهترین دزدگیر منزل انتخاب کنید کدوم مورد میگید
    و اینکه حقیقتش قصد خرید دزدگیر کوماکسو دارم به نظرتون جوابه چون یه ذره دو دلم

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      انتخاب یک دزدگیر به عنوان بهترین دزدگیر منزل سخته و شاید نظر بعضی دیگه از همکارهامون مدل های دیگری از دزدگیر را به مشتری پیشنهاد بدن – شما اینو در نظر بگیر که اگر دزدگیر مد نظر چهار شرطی که در این مقاله عنوان شد را داشت میشه گفت یکی از بهترین دزدگیر برای خانه است.
      دزدگیر کوماکس یک دزدگیر با کیفیت و مقرون به صرفه است و و اقعا ارزش خرید داره

  6. محسن دشتی گفت:

    به نظر من پرسیدن سوال دزدگیر منزل چی بخرم کلا بی جا است و اینکه مثلا دزدگیری که برای فروشگاه نصب میشه و یا برای یک دفتر کار یعنی مناسب خونه نیست؟
    در رابطه با بهترین دزدگیر منزل هم باید بگم که نمیشه گفت که یک دزدگیر بهترینه چون کارکرد اکثرشون یکیه فقط اسماشون فرق داره

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      ممنون از اینکه نظرتون باهامون به اشتراک گذاشتید.

  7. سیدحسین گفت:

    با سلام
    به نظر من پیشرفته ترین دزدگیر اماکن دزدگیر فایروال F10 است

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      ممنون از ثبت نظرتون

  8. سلیمانی گفت:

    ممنون از محتوای خوبتون شما دزدگیر های خوب زیادی را به عنوان بهترین دزدگیر منزل پیشنهاد دادید اما بدون شک بهترین دزدگیر منزل دزدگیر فایرواله F9 است که اگر بخواین کنترل وسایل برقی هم داشته باشه فایروال F10.

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلامت باشید خدمت به شما وظیفه ی ماست خود من به شخصه دزدگیر فایروال را خیلی خیلی قبول دارم و این دزدگیر را یک سر و گردن از دزدگیر های گران قیمت بالاتر میدونم با این حال نمیشه از دزدگیر های مثل سایلکس و جی ام کا و… چشم پوشی کرد.

  9. sayebani گفت:

    سلام و درود به شما نویسنده ی محترم که نوشتی مراقب باش فروشنده گولت نزنه عین حقیقت را گفتی چون پیش هر کسی میری میگی دزدگیر میخوام میگه فلان دزدگیر بهترین دزدگیر منزله و مثلش نیست.

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلامت باشید ممنون که انرژی مثبتی که برای ما ارسال میکنید.

  10. alizade گفت:

    ممنون از محتوای خولتون به نظر من بهترین دزدگیر منزل میشه گفت فایروال و سایلکسه و جی ام کا هن خوبه

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلام وقت بخیر ممنون از ثبت نظرتون

  11. عرفانی گفت:

    دزدگیر فایروال صد درصد بهترین دزدگیر منزل است که کیفیت خیلی خوبی داره
    تا الان نزدیک ۱۰۰ تا از دزدگیر فایروال نصب کردم و واقعا تا الان به مشکلی بر نخوردم به جز بارهای اول که زیاد بلد نبودم

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما
      بله صد درصد دزدگیر فایروال جز انواع بهترین دگیر اماکن موجود در بازار ایران است
      اما یادمون نره که دزدگیر هایی مثل سایلکس ، جی ام کا ، کلاسیک و … هم حرف های زیادی برای گفتن دارن و میتونم این دزدگیر ها را در کنار دزدگیر فایروال در لیست انواع بهترین دزدگیر منزل قرار داد.
      البته خودم طرفدار تعصبی دزدگیر های فایروال هستم

  12. بزازی گفت:

    بهترین دزدگیر منزل دزدگیریه که خدمات پس از فروش داشته باشه حالا چه فایرال، جه جی ام کا، چه آنیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
کدام دزدگیر اماکن مناسب منه؟

لطفا فرم زیر را پر کن تا بهترین دزدگیر مناسب نیازت را بهت پیشنهاد بدیم

گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.