بهترین برند دزدگیر اماکن – پیشرفته ترین دزدگیر اماکن

بهترین برند دزدگیر اماکن پیشرفته ترین دزدگیر منزل

احتمالا شما در حال خواندان این مقاله هستید میخواین برای این سوال تکراری بهترین برند دزدگیر اماکن (پیشرفته ترین دزدگیر منزل) کدام است یک جواب صادقانه پیدا کنید بهتون قول میدم که اگر این مقاله را تا انتها بخونید میتونید بهترین برند دزدگیر اماکن را برای تامین امنیت منزل و یا حتی محل کارتون پیدا کنید. و قبل از هر چیزی بدونید که امنیت شما تخصص ماست و خواهش که محتوا را با دقت بخونید چون حاصل چند سال تجربس که به صورت رایگان برای شما منتشر شده است.✌

سردرگمی مشتری برای تشخیص پیشرفته ترین و بهترین برند دزدگیر اماکن

خیلی از مشتری ها هنگامی که برای خرید دزدگیر اماکن به ما مراجعه میکنند یک گله ی مشترکی دارند و همشون با دلخوری میگن که هر فروشنده ای فقط دزدگیری که خودش داره میگه بهترین برند دزدگیر اماکن در ایران است و زمانی که مشتری به فروشنده میگه که مثلا دزدگیر فایروال یا دزدگیر GMK و سایر دزدگیر های اماکن که شناخته شده هستند  چطورهستند و اکثر فروشنده ها چون این دزدگیر ها را ندارند میگن که اصلا دزدگیرهای خوبی نیستند و دلیل های صد من یه غاز تحویل مشتری میدن خلاصه بگم که انگار فقط یک دزدگیر اماکن خوب آسمون را سوراخ کرده و از فروشگاه فروشنده و همکار محترم ما سر در آورده است.

البته این که یک فروشنده یک دزدگیر را به عنوان بهترین دزدگیر منزل میدونه به تعصبات شخصی هم برمیگرده شما در نظر بگیر که پرسیدن سوال بهترین برند دزدگیر اماکن کدام است مشابه پرسیدن سوال بهترین برند تولید کننده ی تلفن همراه کدام شرکت است میباشد؟

طبیعی است که هرکسی متخصص میشود و قصد دارد که نظر خود را به دیگران تحمیل کنید مثلا یکی میگه که شیائومی یکی دیگه میگه آیفون و یکی دیگه میگه سامسونگ(به نظر بهترینه😉) و در کل هر کسی یه نظری میده و اما چیزی که واقعا معلومه اینه که همه ی این برندها جزو بهترین برندهای تولید کننده تلفن همراه میباشند نتیجه میگیریم که هیچ وقت دنبال بهترین برند دزدگیر منزل نباشید در عوض دنبال این باشید که بتونید بهترین برندهای دزدگیر اماکن را تشخیص بدید که کم هم نیستند پس نگران نباشید.

همین موارد باعث میشه که خریدار و مشتری کاملا برای خرید دزدگیر اماکن گیج بشه چون الا ماشالله دزدگیر اماکن با برندهای مختلف تولید شده است و هر کسی یک دزدگیر را که خودش دارد را سرآمد سایر دزدگیر ها میداند و طبیعتا تشخیص راست و یا دروغ بودن حرف های خریدار بسیار سخت است.

یک مطلب صادقانه


اجازه بدید یه مطلبی را کاملا صادقانه به شما بگم که خیالتون راحت بشه

تقریبا همه ی دزدگیر ها آپشن ها و ویژگی های یکسانی دارند(البته یه سری از دزدگیر های رده بالا و گران قیمت یه سری آپشن هایی دارند که سایر دزدگیر ها ندارند که خیلی خاص هستند و اصلا احتمالا هیچ گاه به آن ویژگی ها احتیاج نخواهید داشت) شما اینجوری در نظر بگیرکه وقتی یک فروشنده میگه این دزدگیر فلان ویژگی را داره بدونید که ویژگی مد نظر توی ۹۹ درصد دزدگیر های اماکن دیگه وجود داره و هیچ نیازی به استعلام گرفتنش ندارید به جز چند مورد که در ادامه بهتون میگم.

توجه: مجموعه ی گارد ایرانیان تقریبا با تمامی برندهای معتبر دزدگیر اماکن که در ایران فعالیت میکند همکاری میکند و محصولات این شرکت ها را با خدمات پس از فروش گارانتی ارائه میکند حتی اگر محصول را از ما خریداری نکرده باشید میتوانید روی کمک ما حساب ویژه ای باز کنید که گارانتی محصولات شما را بپذیریم.

ویژگی های بهترین و پیشرفته ترین برند دزدگیر اماکن

پیشرفته ترین دزدگیر منزل بهترین دزدگیر منزل
پیشرفته ترین دزدگیر منزل – بهترین برند دزدگیر اماکن

در ادامه چند مورد را برای شما شرح میدم که اگر دزدگیر اماکن مد نظر اون ویژگی ها را داشت میتونید اون دزدگیر را به عنوان بهترین برند دزدگیر منزل در نظر بگیرید

سیم کارت خور بودن:

یکی از مهمترین عوامل برای تبدیل شدن به بهترین و پیشرفته ترین دزدگیر منزل سیم کارت خور بودن است چون به وسیله ی سیم کارت انعطاف دزدگیر برای ارسال گزارشات بالا میرود

✅قابلیت کنترل وسایل برقی از راه دور:

شما یه جور دزدگیر را تنظیم میکنید که بتونید از راه دور وسایل برقی خونتون را خاموش و روشن کنید (مثلا یک تلویزیون را روشن میکنید که سر صدا کنه و کسی متوجه عدم حضور شما نشه)

✅گارانتی و خدمات پس از فروش حداقل دو ساله:

کلا وسایل برقی و مخصوصا محصولات خدماتی باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشه و هر چه مدت زمان این گارانتی بیشتر باشه نشان دهنده ی اعتماد شرکت تولید کننده به محصول خودش است.

✅داشتن نرم افزار کابردی اندروید و ios

داشتن یک نرم افزار کابردی برای کنترل دزدگیر (مثلا فعال و  غیر فعال کردن دزدگیر از راه دور، کنترل وسایل برقی از راه دور و…) بسیار ضروری میباشد مخصوصا که این نرم افزار در نسخه های اندروید و ios  وجود داشته باشد.

این موارد را کاملا توی مقاله ی دزدگیر منزل چی بخرم کاملا شرح دادم و مفصلا دربارشون نوشتم به همین خاطر زیاد بهشون نپرداختم بهتون پیشنهاد میکنم که حتما به اون مقاله سر بزنید.

برای مطالعه مقاله دزدگیر منزل چی بخرم لطفا اینجا کلیک کنید.

خرید بهترین برند دزدگیر اماکن یا خرید دزدگیر های اقتصادی

قبل از هر چیزی باید بدانید که کلا اگر بخوایم از لحاظ قیمتی انواع دزدگیر منزل را به دو دسته تقسیم بندی کنیم میشه گفت که کلا دزدگیر ها یا در دسته ی دزدگیرهای کارامد اقتصادی هستند یا در دسته ی دزدگیر های سطح بالا و گران قیمت اما سوال اینجاست که از کدام دزدگیر ها استفاده کنیم و آيا استفاده از دزدگیرهای اقتصادی و ارزان کار درستی است یا خیر.

mahdizoljalali

در رابطه با چند تا از ارزانترین دزدگیر های منزل در مقاله ای جدا کاملا پرداختم. (جهت مطالعه مقاله ارزانترین دزدگیر منزل لطفا اینجا کلیک کنید.)

اما!!!

اما توی ادامه قصد دارم که برای اون آدمای خیلی حساس و سخت پسند سه تا از بهترین دزدگیر های اماکن که در حال حاضر توی بازار ایران قرار داره بهتون پیشنهاد بدم

معرفی سه تا از بهترین برند دزدگیر اماکن

سه تا از بهترین برند دزدگیر اماکن
دزدگیر اماکن فایروال F10
دزدگیر اماکن جی ام کا 910 (GMK910)
دزدگیر اماکن سایلکس SG8S
در ادامه به شرح تک تک این دزدگیر ها میپردازم

دزدگیر اماکن فایروال F10

بدون شک دزدگیر فایروال یکی از بهترین و پیشرفته ترین دزدگیر اماکن است که در بازار ایران وجود داره در کل مجموعه ی ما با دزدگیر های زیادی کار کرده و چیزی که کاملا برامون روشن شده اینه که دزدگیر اماکن فایروال ورای تمامی دزدگیر های اماکن است. این حرف یک ذره بوی تعصب میده اما از نظر من پیشرفته ترین دزدگیر منزل که در ایران وجود داره دزدگیر اماکن فایروال است.

دزدگیر GMK910

یکی دیگر از بهترین برند دزدگیر اماکن موجود در بازار ایران دزدگیر GMK910 است این دزدگیر به دلیل داشتن ویژگی های چون سیمکارتی بودن، کنترل وسایل برقی از راه دور، داشتن نرم افزار کاربردی و… در کنار تبلیغات گسترده ای که کرده است به یکی شناخته شده ترین دزدگیر اماکن در ایران تبدیل شده است.

دزدگیر سایلکس SG8S

دزدگیر سایلکس SG8S هم جز پرطرفدارترین و پرفروش ترین و البته بهترین برند دزدگیر اماکن موجود در بازار ایران است و تقریبا میشه گفت که در همه ی شهر های ایران افرادی هستند که از دزدگیر اماکن سایلکس SG8S استفاده کنند و به احتمال خیلی زیاد در کارنامه ی بیشتر نصاب های مجرب دزدگیر اماکن چند مورد نصب دزدگیر سایلکس SG8S دیده میشود که همین موضوع نشاندهنده ی گستردگی و پر فروش بودن این دزدگیر است.

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
کدام دزدگیر اماکن مناسب منه؟

لطفا فرم زیر را پر کن تا بهترین دزدگیر مناسب نیازت را بهت پیشنهاد بدیم

گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.