ارزانترین دزدگیر منزل زیر چهار میلیون

ارزانترین دزدگیر منزل

در این مقاله چهار تا ارزانترین دزدگیر منزل موجود در بازار ایران ارائه شده است منتها قبل از پیشنهاد دادن این دزدگیر ها یک سری موارد مهم اشاره شده است که پیشنهاد میکنم که حتما تا انتها این مقاله را مطالعه کنید تا بهترین انتخاب را در هنگام خرید ارزانترین دزدگیر منزل داشته باشید.

سوال: آیا دزدگیری هست که ویژگی های یک دزدیگر منزل خوب را داشته باشد و در عین حال جزو ارزانترین دزدگیر منزل موجود در بازار باشد؟

در حال حاضر در ایران شرکت های زیادی در زمینه ی تولید دزدگیر اماکن فعالیت میکنند و همین امر باعث شده است که رقابت بین این شرکت ها افزایش یپدا کند وطبیعتا وجود رقابت سبب شده است که روز به روز دزدگیر ها از کیفیت بالاتری و در عین حال قیمت کمتری برخوردار باشند این عوامل دست به دست هم داده اند که دزدگیرهای اماکنی ارزان و در عین حال باکیفیتی تولید شود.

صادقانه بگم اگر یک سال قبل از من میپرسیدند که یک دزدگیر ارازان مناسب من است یا خیر بدون اضافه گویی میگفتم که اصلا سراغ دزدگیر ارزان نروید چون کیفیت خوبی ندارند اما الان دزدگیرهایی تولید شده اند که ویژگی ها و آپشن های فوق العاده ای دارند و در عین حال از قیمت بسیار پایینی برخوردارند.

به طور کل خدمت شما عرض کنم که در صحنه ی رقابت شدید شرکت های تولید کننده دزدگیر اماکن دزدگیرهایی که تولید شده اند که بر خلاف قیمت بسیار پایین از لحاظ کیفیت واقعا ارزش خرید دارند و میتوان گفت ارزان بودن این دزدگیر های منزل اصلا به این معنی نیست که از لحاظ کیفیت مناسب نیستند.

ارزانترین دزدگیر منزل؟

“”ارزانترین دزدگیر برای منزل کدام است؟“”این یکی از تکراری ترین سوالاتی است که همواره مشتریان از ما میپرسند که در ادامه به آن میپردازیم

قبل از خرید ارزانترین دزدگیر منزل ابتدا باید بدانید که این دزدگیر باید یک سری ویژگی هایی داشته باشه که در مقاله ی با عنوان دزدگیر منزل چی بخرم کامل به آن پرداخته شده است البته در چند خط بعد به طور خلاصه ویژگی هایی که باید دزدگیر مد نظر داشته باشه ارائه شده است با این حال اگر قصد دارید که به طور کامل در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب کنید به شما پیشنهاد میکنم که حتما مقاله ی دزدگیر منزل چی بخرم(کلیک کنید) را مطالعه کنید.

ارزانترین دزدگیر منزل حداقل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

حواستون باشه که دزدگیر مد نظر باید سیم کارتی باشه که بتونه علاوه بر تماس تلفنی پیامک هم ارسال کند ، وقابلیت  کنترل وسایل برقی از راه دور را حتما داشته باشه و همچنین دارای یک گارانتی معقول حداقل ۲ ساله باشه و در کنار این موارد حتما باید دارای یک نرم افزار کاربردی باشه که بتونید از راه دور دزدگیر را کنترل کنید

نمایش ورود خروج محرمانه به مدیر

تصور کنید که در فروشگاه خود دزدگیر نصب کرده اید و مجبورید به فروشنده ی خود در فروشگاه ریموت بدهید تا آن شخص هم بتواند وارد فروشگاه شود حال تصور کنید که بعد از چند وقت فروشنده ی شما ساعت ۳ شب به فروشگاه شما برود و از آنجا که ریموت دارد دزدگیر را غیر فعال میکند و دیگر هیچ صدایی توسط دزدگیر ایجاد نمیشود اینجاست که این دزدگیرهای فوق هوشمند از طریق قابلیت ورود و خروج محرمانه به شما پیامکی ارسال میکند که مثلا در ساعت ۳ شب ریموت شماره فلان که مربوط به فروشنده ی شما میباشد دزدگیر را غیر فعال کرده است. و این آپشن بسیار کمک کننده است.

ارسال وضعیت برق شهر و باتری

یکی دیگر از ویژگی های این دزدگیر ها ارسال پیامک هنگام قطع شدن برق مبنی بر اینکه برق قطع شده است و دزدگیر از باتری پشتیبان استفاده میکند و همچنین هنگامی که برق وصل میشود پیامکی ارسال میکند که برق وصل شده است ضمنا از طریق نرم افزار این دزدگیر ها همواره میتوانید میزان شارژ باتری پشتیبان را چک کنید.

ارسال پیامک هنگام قطع شدن بلندگو

این دزدگیر ها حتی زمانی که بلندگو به هر دلیلی قطع شود به شما اطلاع میدهد که بلندگو از کار افتاده است در واقع این ویژگی برای این در این دزدگیر ها ایجاد شده است که در برخی موارد سارقان شب قبل از سرقت بلندگو را قطع میکردند تا در روز سرقت سر صدا ایجاد نشود. در واقع این پیامک باعث میشود که شما همیشه نسبت به درست کار کردن دزدگیر و بلندگو اطمینان داشته باشید.

کنترل دزدگیر از دورترین نقاط به وسیله ی نرم افزار

یکی دیگر از ویژگی های این دزدگیرها این است که شما میتوانید از دورترین نقاط دزدگیر را از طریق نرم افزار فعال یا غیر فعال کنید و یا محیط دزدگیر را شنود کنید و …

معرفی ۴ تا از دزدگیر منزل ارزان

در ادامه به چهار مورد از انواع دزدگیر منزل ارزان موجود در بازار ایران که از همه لحاظ ارزش خرید دارند اشاره شده است این دزدگیر های دارای ویژگی های بسیار جالبی هستند که در بخشهای قبل به آنها پرداخته شد.

۱ – دزدگیر اماکن کوماکس commax

۲ – دزدگیر اماکن لوکس lux secrity

۳ – دزدگیر اماکن اپتکس optex

۴ – دزدگیر اماکن نیولکس newlex

دزدگیر کوماکس (Commax)

بدون شک یکی از بهترین و ارزانترین دزدگیر های منزل دزدگیر اماکن کوماکس است این دزدگیر از همه لحاظ فوق العاده است و تمام ویژگی های یک دزدگیر اماکن خوب را دارد و بدون شک جزو اولین انتخاب برای خرید دزدگیر منزل میباشد این دزدگیر تمام ویژگی های کنترل وسایل برقی از راه دور، سیم کارتی بودن، ورود و خروج محرمانه، ارسال گزارشاتی همچون برق شهر،‌ شارژ باتری، وصل بودن بلندگو و کنترل دزدگیر از راه دور و… را دارد.

 

دزدگیر لوکس سکوریتی (Lux security)

دزدگیر لوکس را میتوان یکی از بهترین و البته قوی ترین رقیب های دزدگیر اماکن کوماکس به عنوان ارزانترین دزدگیر منزل دانست دزدگیر لوکس تمامی آپشن های دزدگیر اماکن کوماکس را دارد با این حال تنها ضعفی که میتوان در دزدگیر لوکس نسبت به کوماکس گفت این است که نرم افزار دزدگیر لوکس نسبت به کوماکس از لحاظ ظاهری (فقط ظاهری) مقداری ضعیف تر عمل کرده است و کار با دزدگیر کوماکس نسبت به لوکس مقداری ساده تر است اما از لحاظ کاربرد نرم افزار هر دو مشابه هم هستند و هیچ تفاوتی بین این دو دزدگیر وجود ندارد.

 

۳ دزدگیر اپتکس (Optex)

دزدگیر اپتکس یکی از انواع دزدگیر منزل ارزان است که توسط شرکت آنی تک تولید میشود و مانند بسیاری از برندهای مطرح تولید کننده ی دزدگیر اماکن در چند مدل تولید شده است

دزدگیر اماکن نیولکس (Newlex)

دزدگیر اماکن نیلوکس تقریبا از لحاظ آپشن هایی که دارد مشابه سایر دزدگیر های بالا میباشد تنها تفاوتی که میتوان بین دزدگیر اماکن نیولکس باسایر دزدگیر های بالا در نظر گرفت تعداد زون های سیمی این دزدگیر است دزدگیر نیلوکس بر خلاف دزدگیر لوکس و کوماکس که ۴ عدد زون سیمی دارند این دزدگیر دارای ۶ عدد زون سیمی میباشد و به همین خاطر قیمت این دزدگیر نسبت به سایر دزدگیر ها ارزان و هم رده ی خود از قیمت بالاتری برخوردار است.

 

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

12 نظر در “ارزانترین دزدگیر منزل زیر چهار میلیون

  1. ایمان منجی گفت:

    سلام وقت بخیر ممنون از محتوای خوبتون ببینید من یکی از ارزانترین دزدگیر منزل میخوام که علاوه بر اقتصادی بودن از کیفیت بالایی هم برخوردار باشه و کارمو راه بندازه و مجبور نباشم بعد از چند وقت دزدگیر را عوض کنم.
    شما چند مدل دزدگیر گرون و دزدگیر اقتصادی توی سایتتون دارید اگر دزدگیر اقتصادی را تاییدمیکنید از همین مدل تهیه کنم و گرنه از خیرش بگذرم برم سراغ دزدگیر های گرون قیمتی مثل فایروال و جی ام کا

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلام
      خدمت شما عرض کنم که جناب منجی دزدگیر هایی که با عنوان ارزانترین دزدگیر منزل عنوان شدند را از همه لحاظ تایید میکنیم. البته پیشنهاد میکنیم که برای محیط های خیلی بزرگ که بیشتر از 10 تا سنسور احتیاج دارند از مدل های بالاتر استفاده کنید.

  2. محمد پاکیزه گفت:

    سلام وقت بخیر
    من خونم پنج تا پنجره داره غیر ورودیش و بالکونش و بیشنر از ۶ تت سنسور احتیاج دارم به نظرتون این ارزونترین دزدگیر منزل که شما گفتید برای من مناسبه

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلام عرض ادب –
      بله این دزدگیر ها مناسب هستند و نیاز شما را کاملا برطرف میکنند.

  3. احمدرضا بیدی گفت:

    سلام
    این ارزانترین دزدگیر های منزل قابلیت اتصال به انواع سنسور ها مثل مگنت یا بیم خطی و سنسور دود و … را دارند
    برای مدرسه نیاز به دزدگیر داریم خیلی مهمه که از این نوع سه سنسور به صورت همزمان پشتیبانی کنه

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله این دزدگیر های ارزان منزل قابلیت اتصال به تمامی سنسورها را دارن

  4. رضا احمدی گفت:

    سلام عرض ادب میشه بگید که کدومشون از همه پیشرفته تره و دزدگیر بهتر از اینا هم وجود داره که مناسب منزل باشه

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلام وقت بخیر از تاخیر در پاسخ دهی عذرخواهم اگر قرار باشه یک کدوم از دزدگیر ها را به عنوان ارزانترین دزدگیر منزل که کیفیت خوبی هم داشته باشه دزدگیر لوکس گزینه ی خوبیه این انتخاب شخصی بنده است و به هیچ عنوان نمیگم که دزدگیر لوکس از سایر بهتره فقط نظر شخصی است وگرنه دزدگیر اپتکسoptex یا دزدگیر کوماکس و… همشون عالی هستند.

  5. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشی بین این ۴تا دزدگیر کدوم از همه بهتر وپیشرفته تر هست وبیشتر امنیت داره

    و به درد مغازه به خوره

    لطفا بگین که کدوم از همه یک لول بالا تر هست

    ممنون

  6. رضا حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشی بین این ۴تا دزدگیر کدوم از همه بهتر وپیشرفته تر هست وبیشتر امنیت داره

    و به درد مغازه به خوره

  7. رضا حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید
    از این دزدگیر ها کدوم بهتر و پیشرفته است و به درد مغازه میخوره

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما جناب حسینی عزیز
      اگر قرار باشه یکی از دزدگیر ها را انتخاب کنیم شاید دزدگیر کوماکس از بقیه بهتر باشه.
      البته این نظر شخصیه و نشاندهنده ی این نیست که کوماکس از بقیه خیلی بهتره در کل همشون در یک رده هستند اما کوماکس پیشنهاد ما به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
کدام دزدگیر اماکن مناسب منه؟

لطفا فرم زیر را پر کن تا بهترین دزدگیر مناسب نیازت را بهت پیشنهاد بدیم

گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.