دزدگیر دوربین دار – دوربین دزدگیر دار

دزدگیر دوربین دار - دوربین دزدگیر دار

خرید دزدگیر دوربین دار؟

اگر قصد خرید دزدگیر اماکن دارید که دوربین هم داشته باشد یا به اصطلاح دزدگیر دوربین دار میخوای لطفا این محتوا را تا آخر مطالعه کن تا کاملا آنچه که نیاز داری را بهت معرفی کنم تا بتونی امنیت منزل و یا محل کارتو به بهترین شکل تامین کنی.

در ابتدا باید خدمت شما عرض کنم که طی تجربه ای که در این چند سال کسب کرده ام بیشتر کارفرما ها و افردای که برای تامین امنیت به مجموعه ی گارد ایرانیان مراجعه میکنند سوالی تکراری میپرسند که دوربین بهتر است یا دزدگیر و  جواب همیشگی من این است که بستگی به نیاز شما دارد اما این یعنی چی؟

دوربین یا دزدگیر کدام مناسب من است؟

دوربین مداربسته عملا هیچ نقش در گرفتن و به دام انداختن دزدها ندارد و فقط نقش بازدارندگی دارد شما اینگونه فرض کنید که اگر سارقی قصد دزدی داشته باشد بین شما که دوربین مداربسته دارید و همسایه ی شما که دوربین مداربسته ندارد ترجیح میدهد از همسایه ی شما دزدی کند چون دوربین ندارد.

 اجازه بدید که سناریو را کمی تغییر بدم حال تصور کنید مانند قبل شما دوربین مداربسته دارید و همسایه ی شما هیچ دوربین مداربسته ای ندارد با این تفاوت که سارق مد نظر داستان ما به دلایلی با شما مشکل دارد و به عبارتی دشمن شما است و از قضا میداند که شما چه چیز های باارزشی در خانه ی خود دارید  اینجاست که دوربین مداربسته کمترین کمکی به شما نمیکند فقط کافی است که شما برای چند روز و یا حتی چند ساعت در منزل حضور نداشته باشید سارق میتواند به وسیله ی روپوشی چهره ی خود را ببندد و یا برق منزل شما را قطع کند که دوربین ها از کار بیفتد و بعد به سادگی به شغل شریف خود یعنی دزدی میپردازد. همچنین میتواند دستگاه دوربین مداربسته را ببرد که هیچ رد پایی از خود به جا نگذاشته باشد. در صورتی که اگر دزدگیر نصب بود سارق به محض ورود با صدای مهیب آژير روبه رو میشود و حتی با قطع کردن برق دزدگیر به آژیر کشیدن و تماس گرفتن با شما ادامه میدهد. و اینجاست که دزد تمرکز خود را از دست میدهد و سریعا فرار میکند.

اما اگر دقت کرده باشید دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن برای حفظ و تامین امنیت مکمل هم هستند و اگر این دو سیستم در کنار هم قرار بگیرند تقریبا دزدی برای دزدبه حداقل میرسد.

از قدیم گفتن کار از محکم کاری عیب نمیکند و این حتما یکی از مهمترین دلایلی است که شما در حال مطالعه ی این محتوا هستید به احتمال زیاد شما به دنبال سیستمی هستید که هم دوربین باشد و هم دزدگیر یا به اصطلاح دوربین دزدگیر دار یا دزدگیر دوربین دار

شما محصولی میخواهید که زمانی دزد وارد منزل شد شروع به آژیر کشیدن کند و به شما اطلاع رسانی کند در کنار این موارد شما تصویر دزد را ببینید و کاملا بدانید چه اتفاقی در محیط در حال رخ دادن است.

احتمالا اگر به کسی این موارد را بگید به شما دوربین مینی اسپیدام اسپکیردار را پیشنهاد میدهند که عکسش را در پایین قابل مشاهده است اما از نظر شما این دوربین دزدگیر دار مناسب است یا خیر؟

مشکلات دوربین اسپیکر دار به عنوان دوربین دزدگیر دار (دزدگیر دوربین دار)

دوربین مینی اسپیدام اسپیکر دار v380 گروه صنعتی گارد ایرانیان

از ویژگی های این دوربین دزدگیردار میشه گفت که به محض تشخیص سوژه شروع به آژیر کشیدن میکند و همزمان از طریق اینترنت آلارمی روی تلفن همراه شما ارسال میکند و شما میتوانید محیط دوربین را به صورت زنده رصد کنید و حتی با سارق صحبت کنید.

این دوربین در نگاه اولیه بسیار عالی است به عبارتی هم دوربین و دزدگیر است و چی از این بهتر (اما در نگاه اول) اگر کمی روی این دوربین  زوم میشویم به نقص و مشکلاتش پی میبریم که در ادامه گفته شده:

اگر برق قطع بشه دوربین کاملا از کار میفته
اگر اینترنت شما روشن نباشه هیچ اعلانی برای شما ارسال نمیشه
صدای این دزدگیر دوربین دار آنقدر زیاد نیست که باعث ترسیدن سارق بشه
دزد بعد از شنیدن صدای دوربین میتونه سریعا دوربین را از کار بندازه و شما هیچ دسترسی ندارید و از آنجایی که اطلاعات این دوربین بر روی رم داخل آن ذخیره میشود دزد میتواند دوربین را با خود ببرد و هیچ چیزی برای شما باقی نگه ندارد.

خُب پیشنهاد اساسی چیه؟

صادقانه بگم که تا الان هیچ دزدگیر دوربین دار یا هیچ دوربین دزدگیر دار که کارامد باشه تولید نشده (یا حداقل من اطلاعی ندارم) خب پس باید چه کار کنیم

جواب خیلی  سادس شما باید از دوربین و دزدگیر به صورت همزمان استفاده کنید حالا بر اساس بودجه ای که در نظر گرفتید میتونید تایین کنید چه دوربینی یا دزدگیر باید نصب کنید.

اما اگر به هر دلیلی فقط میخواین یک کدوم از سیستم های امنیتی دوربین و یا دزدگیر را انتخاب کنید به شما پیشنهاد میکنم مقاله ی که در این رابطه منتشر شده را مطالعه کنید چون بسیار بهتون کمک میکنه تا بتونید بهترین انتخاب را داشته باشید.

پیشنهادی >> دزدگیر بهتر است یا دوربین؟

بهترین کار اینه که در کنار دزدگیر چند عدد دوربین مداربسته به صورت همزمان استفاده کنید دوربین مداربسته در این سیستم میبایست از ahd  یا دوربین Ip باشد که که اطلاعات در هارد درون دستگاه ضبط کننده تصویر ذخیره شود و در صورتی که دوربین دزدیده شود اطلاعات و ویدیوهای تهیه شده همچنان بر روی هارد درون دستگاه ذخیره شده باشد.

البته این مورد فقط برای زمانی است که شخص میخواهد حداقل بودجه ی ۱۰ تا ۱۵ میلیون را برای تامین امنیت خود هزینه کند گاهی اوقات شخص میخواهد با هزینه ی کمتری نسبت به خرید دوبین و دزدگیر به صورت همزمان هزینه کند. پس راه حل چیست؟

خرید دزدگیر با دوربین وایفای دار

بهترین و کارامدترین سیستمی که میشود برای حفظ امنیت با حداقل بودجه ی مورد نیاز پیاده کرد استفاده از یک دزدگیر در کنار یک عدد دوربین وایفای میباشد به طوری که فرض کنید به مسافرت رفته اید و ناگهان دزدگیر پیامی مبنی ورود سارق برای شما ارسال میکند و همزمان با شما تماس حاصل میکند و شما در همان لحظه از طریق نرم افزار دوربین وایفای دار که در محیط دزدگیر نصب کرده اید محیط را رصد میکنید و نسبت به اتفاقاتی که در حال رخ دادن است مطلع شوید.

خب تا الان متوجه شدید که باید یک دزدگیر و یک دوربین مداربسته وایفای دار تهیه کنید اما چه دزدگیری میتواند نیاز شما را برطرف کند که خیالتون از همه لحاظ راحت باشد به شما پیشنهاد میکنم که مقاله ای که قبلا توسط شخص بنده با عنوان دزدگیر منزل چی بخرم را مطالعه کنید در این مقاله در رابطه با ویژگی هایی که یک دزدگیر اماکن خوب (نه فقط دزدگیر منزل) باید داشته باشد توضیحاتی داده شده که بسیار بسیار مهم میباشد.

دزدگیر منزل چی بخرم بهترین دزدگیر منزل

علاوه بر انتخاب دزدگیر اماکن میبایست دوربین وایفای دار هم انتخاب کنید که در بخش قابل مشاهده است.

 

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
کدام دزدگیر اماکن مناسب منه؟

لطفا فرم زیر را پر کن تا بهترین دزدگیر مناسب نیازت را بهت پیشنهاد بدیم

گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.