دوربین مداربسته برایتون ساخت کدام کشور است؟

دوربین مداربسته برایتون ساخت کحاست گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند.

دوربین مداربسته برایتون

یکی از مهم ترین سوالاتی که همه کاربران در هنگام خرید سیستم های امنیتی میپرسند کشور سازنده ی محصول میباشد. دوربین مداربسته ی برایتون ساخت کشور عزیزمان ایران است که در خط تولید شرکت پویش رایان داتیس تولید میشود.ضمنا تمام محصولات توسط همین شرکت تضمین میشود و به جرات میتوان گفت که معتبرترین برند ایرانی در زمینه ی تولید دوربین مدار بسته و دستگاه های ضبط کننده ی ویدویی میباشد.

اگر حداقل یکبار مجبور به استفاده از دوربین مداربسته شده اید حتما نام برایتون را در صدر دوربین های مداربسته شنیده اید چون دوربین برایتون این روزها جایگاه خود را در بازار سیستم های امنیتی ایران پیدا کرده است و روز به روز گسترده تر میشود.

دوربین مداربسته برایتون نو نیم (No name) است یا خیر؟

جواب دادن به سوال اینکه برند برایتون یک برند نو نیم میباشد یا خیر ساده نمیباشد. با اینکه کیفیت محصولات شرکت برایتون در حد شرکت هایی اعم از هایک ویژن ، داهوا میباشد اما هنوز به اندازه ی دوربین های هایک و داهوا محبوبیت ندارد . از طرف دیگر دوربین های برایتون نسبت به دوربین های نونیم (No name) از کیفیت و محبوبیت بالاتری برخوردار میباشد و نمیتوان برند برایتون را در کنار برنده های نونیم قرار داد. به همین خاطر میتوان گفت دوربین برایتون جز هیچ یک از این دو دسته نیست و مابین دوربین های نونیم و معمولی قرار دارد.

از مهمترین دغدغه هایی که همواره برای کاربران در هنگام خرید دوربین مداربسته پیش میاید موارد زیر میباشد که شرکت برایتون در همه ی موارد زیر سربلند بیرون آمده است و نسبت به رقبا برتری دارد.

کیفیت دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته

نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته

در ادامه به توضیح تک تک موارد ذکر شده میپردازیم

قیمت خرید دوربین مداربسته بسته برایتون

همانطور که در ابتدا گفته شد دوربین مداربسته برایتون در ایران تولید میشود به همین جهت قیمت محصولات برایتون در مقایسه با محصولاتی که به ایران واردات میشوند ارزان تر و به صرفه تر میباشد. یکی از مزایای تولید محصولات برایتون در ایران ثبات قیمت در شرایط کنونی ایران میباشد. دوربین مداربسته برایتون برخلاف محصولات وارداتی خیلی کم تحت تاثیر نوسانات قیمت دلار قرار میگیرد.
یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده است دوربین مداربسته برایتون در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد ثبات قیمت دوربین مداربسته برایتون میباشد.

کیفیت دوربین مداربسته برایتون

قیمت به صرفه ی دوربین مداربسته تنها عامل محبوبیتش نیست بلکه محصولات شرکت برایتون از کیفیت تصویر بالایی برخوردار میباشد و برخلاف دوربین های سایر شرکت ها در گذر زمان افت کیفیت پیدا نمیکند. و سالیان متمادی بدون مشکل کار میکند.

سخت افزار و قطعات بکار رفته در دوربین مداربسته در کیفیت دوربین حرف اول را میزند.

کیفیت دوربین مداربسته برایتون از لحاظ سخت افزار

دوربین مداربسته برایتون به جهت بکار گیری از جدید ترین تجهیزات سخت افزاری و بروزترین متدهای روز دنیا و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طراحی دقیق توانسته است که محصولاتی تولید کند که در گذر زمان کیفیت خود را حفظ میکند و در برابر عوامل محیطی همچون گرما، سرما، گرد و غبار، برف و باران و…. از خود مقاومت نشان دهد.

یکی از ویژگی هایی که دوربین های مداربسته AHD دارند افت کیفیت در گذر زمان میباشد مثلا با گذشت یکسال استفاده شبانه روزی کیفیت تصویر خروجی ۲۰ درصد افت پیدا میکند. اما شرکت برایتون جز معدود شرکت های تولید کننده ی دوربین های مداربسته میباشد که افت کیفیت ندارد و اگر هم داشته باشد بسیار کم است.

نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته برایتون گروه صنعتی گارد ایرانیان
نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته برایتون گروه صنعتی گارد ایرانیان

کیفیت دوربین مداربسته برایتون از لحاظ نرم افزار

بزرگترین معضل استفاده کنندگان دوربین مداربسته در ایران این بود که سیستم  انتقال تصویر از طریق یک سرور خارجی راه اندازی شده بود. به همین خاطر مشکلات بسیار زیادی برای کاربران در ایران به وجود می آورد مثلا زمانی که اینترنت خارجی قطع میشد انتقال تصویر تمامی دوربین ها ی شرکت هایی که سرورشان در خارج از ایران بود قطع میشد و یا به شدت کند میشد. همچنین گاها به جهت تحریم ها شرکت های خارجی به ایران خدمات ارائه نمیکردند که این امر باعث میشد انتقال تصویر صورت نگیرد.
شرکت برایتون برای اولین بار در ایران یک سرور داخلی در ایران راه اندازی کرده است و از طریق ایجاد یک سرور داخلی از این محدودیت ها عبور کرده است و در زمینه انتقال تصویر در ایران انقلاب کرد.
هیچ کاربری از محصولات شرکت برایتون نگران قطع شدن سرور ها به جهت تحریم ها و یا قطع کردن اینترنت خارجی نمیباشد.

دوربین مداربسته برایتون شرکت پویش رایان داتیس گروه صنعتی گارد ایرانیان
دوربین مداربسته برایتون شرکت پویش رایان داتیس گروه صنعتی گارد ایرانیان

خرید دوربین مداربسته برایتون

برای خرید دوربین های مداربست برایتون میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه های ارائه دهنده ی سیستم های امنیتی مراجعه کنید.همچنین میتوانید از طریق سایت های معتبر ارائه دهنده ی محصولات امنیتی دوربین های تحت شبکه ی  را تهیه کنید.
گروه صنعتی گارد ایرانیان با سابقه ی چندین ساله در زمینه ی فروش سیستم های امنیتی در شرق کشور پرچمدار این حوزه میباشد.

گروه صنعتی گارد ایرانیان به واسطه ی همکاری موثر و خرید عمده ی محصولات شرکت برایتون محصولات این شرکت را به کاربران با قیمتی مناسب ارائه میکند.
برای مشاهده ی سایت پویشش رایان داتیس لطفا اینجا کلیک کنید.

جمع بندی مزیت های دوربین مداربسته برایتون

هزینه های دوربین مدار بسته برایتون به صرفه است.

کیفیت دوربین های برایتون نسبت به سایر دوربین ها بالاتر است.

تنوع محصولات شرکت برایتون بالا میباشد.

دستگاه های ضبط کننده ی کارامد و به روزی دارد.

نرم افزار های فوق العاده انتقال تصویر و شخصی سازی شده دارد.

به جهت ایرانی بودن دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش میباشد.

از لحاظ امنیت قوی عمل کرده است چون سرور های این شرکت در ایران میباشد.

به جهت قرار گرفتن سرور ها در ایران نگرانی نسبت به تحریم ها و عدم انتقال تصویر وجود ندارد.

استفاده از اخرین تکنولوژی ها در ساخت قطعات سخت افزاری

گارانتی دو ساله تحت نظر شرکت داتیس

و…

نصب دوربین مداربسته در خراسان رضوی

گروه صنعتی گارد ایرانیان به سراسر ایران محصولات امنیتی اعم از دوربین مداربسته دستگاهای ضبط کننده ی ویدویی NVR،UVR  و…. به فروش میرساند.

اما در حال حاضر نصب و اجرای سیستم های امنیتی  از جمله دوربین مداربسته ، دزدگیر، درب برقی(کرکه و جک)و… فقط در شهر های خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی مثل سبزوار ، مشهد، نیشابور، شاهرود و… صورت میگیرد.

شماکاربران عزیز میتوانید برای  مشاهده شهرهای تحت پوشش گروه صنعتی گارد ایرانیان در رابطه با خدمات نصب و اجرا سیستم های امنیتی به مقاله ای که چندی پیش با عنوان نصب دوربین مداربسته در شهرهای خراسان رضوی ،شمالی، جنوبی مراجعه کنید.

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.