نمایندگی دوربین مداربسته برایتون در سبزوار

نمایندگی دوربین مداربسته برایتون در سبزوار گروه صنعتی گارد ایرانیان

دوربین مداربسته بسته برایتون در سبزوار

گروه صنعتی گارد ایرانیان با سابقه ی چندین ساله در نصب و اجرا سیستم های امنیتی اعم از دوربین مداربسته، دزدگیر، درب برقی و… فعالیت میکند.

در حال حاضر  گارد ایرانیان نمایندگی برایتون مانند دوربین مداربسته تحت شبکه(IP)، دوربین مداربسته سری (HD)، دستگاه های ضبط کننده ی ویدویی ،دوربین های وایفای دار و…. را در سبزوار دارد و به واسطه ی خرید در سطح گسترده از تولید کننده ی محصولات برایتون یعنی شرکت پویش رایان داتیس محصولات شرکت برایتون را با قیمتی مناسب به بازار عرضه میکند.(برای ورود به سایت پویش رایان داتیس اینجا کلیک کنید.)

یکی از مهمترین دلایلی که گارد ایرانیان با شرکت برایتون همکاری میکند این است که برایتون تولید ایران میباشد و نسبت به برندهای دیگر موجود در بازار از پشتیبانی فوق العاده ای برخوردار است. همچنین به واسطه ی ایرانی بودن تحت تاثیر نوسانات دلار قرار نمیگیرد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرکت برایتون لطفا مقاله ی دوربین مداربسته برایتون ساخت کدام کشور است؟ را مطالعه کنید.

خرید دوربین مداربسته برایتون در سبزوار

گروه صنعتی گارد ایرانیان محصولات شرکت های معتبری چون برایتون را مستقیما از تولید کننده ی این شرکت ها(در حال حاضر با تولید کننده ی برایتون در ایران یعنی پویش رایان داتیس همکاری میکند  به صورت عمده دریافت میکند و به همین جهت قیمت های گارد ایرانیان از لیست شرکت پایین تر است در صورتی که مشتری بخواهد به صورت تک این محصول را از نمایندگی خریداری کند باید این محصول را با قیمت بالاتر دریافت کند.از همین رو گارد ایرانیان به واسطه خرید عمده  زیر لیست شرکت محصولات را به فروش میرساند.

شرکت پویش رایان داتیس خود نیز سایتی دارد و محصولات را در سایت فروشگاهی خود با قیمت یوزر (مشتریانی که به صورتی تکی محصولات را خریداری میکنند.)به فروش میرساند البته بیشتر کاربران این شرکت خریداران عمده هستند و با قیمت کمتری از قیمت محصول که در سایت قرار گرفته است خریداری میکند.

دلیل اینکه قیمت سایت های ارائه دهنده ی محصولات برایتون گاها از سایت پویش رایان داتیس کمتر است همین مورد میباشد.

نصب دوربین مداربسته در سبزوار گارد ایرانیان

نصب دوربین مداربسته در سبزوار

دفتر اصلی گروه صنعتی گارد ایرانیان واقع در سبزوار  است و به همین خاطر نصب سیستم های امنیتی مانند نصب دوربین مداربسته شرکت های معتبری چون برایتون، داهوا، هایک ویژن و… را در سبزوار اجرا میکند.

البته گارد ایرانیان منحصرا در سبزوار پروژه قبول نمیکند و در بیشتر شهرهای استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی اعم از مشهد، نیشابور، شاهرود، بجنورد ، داورزن و….  نیز پروژه میپذیرد.(برای مشاهده ی شهر های تحت پوشش خدمات نصب و اجرا گارد ایرانیان میتوانید به مقاله ی نصب دوربین مداربسته در شهرهای خراسان رضوی ،شمالی، جنوبی مراجعه کنید.)

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.