بهترین جک پارکینگی ایرانی 🏆

۱۰ تا از بهترین جک پارکینگی ایرانی

اگر قصد خرید جک پارکینگی داری و نمیدانی که کدام یک از جک های پارکنیگی مناسب در شما میباشد این محتوا را انتها مطالعه کن تا بهت بگم که چطور میتونی بهترین جک پارکینگی را برای درب ساختمان پیدا کنی به طوری که نسبت به خراب شدن جک پارکینگی بعد از چند ماه کوچکترین نگرانی نداشته باشی و اگر یک درصد به مشکل بر خورد بتونی با خیال راحت از خدمات پس از فروش تولید کننده ی جک پارکینگی بهره مند بشی.

قبل از هر چیزی بگم که کلا عبارت بهترین جک پارکینگی اشتباه است بهتر است که شما از عبارت بهترین جک پارکینگی مناسب من کدام است استفاده کنید.

انتخاب بهترین جک پارکینگی

برای انتخاب بهترین جک پارکینگی مناسب درب شما در ابتدا میبایست سه مورد زیر را در رابطه با درب خود بدانید
۱ وزن کل درب (وزن تقریبی درب شما چقدر است)
۲ طول هر لنگه از درب شما چند متر میباشد
۳ تعداد تردد های قابل پیش بینی برای درب شما چه قدر میباشد.

پاسخ فروشنده به سوال بهترین جک پارکینگی چیست؟

جالب است که هر وقت شخصی قصد خرید جک پارکینگی برای منزل خود دارد و به فروشنده ی و یا نصاب انواع جک پارکینگی مراجعه میکند در اغلب اوقات فروشنده یک مدل جک را به مشتری پیشنهاد میکنه بدون اینکه بداند وزن در مورد نظر چندکیلوگرم است ، یا طول هر لنگه در چند متر میباشد و یا از مشتری نمیپرسد که این جک پارکینگی که قصد خریدش را دارید در روز قرار است تقریبا چند بار باز و بسته شود در واقع نصاب بدون کمتری توجهی به نیاز های مشتری و اینکه کدام جک پارکینگی واقعا مناسب در مشتری میباشد جک پارکینگی مورد نظر خود را به مشتری پیشنهاد میدهد و گاها اذعان میکند که این جک پارکینگی پر فروش ترین و بهترین جک پارکینگی ایرانی میباشد..

بهترین جک پارکینگی از دید فروشنده و نصاب

اما سوال اساسی اینجاست که چرا نصاب و یا فروشنده جک پارکینگی تنها یک جک را به مشتری پیشنهاد میکند که در ادامه به پاسخ این میپردازیم.
جک هار پارکینگی دارای برد های متفاوتی هستند و نصب و پیکربندی بُرد هر کدام از انها متفاوت است و از همین رو بیشتر نصاب ها تنها با یک مدل جک پارکینگی کار میکنند و با سایر جک های پارکینگی کار نکرده است و نسبت به کارکرد آنها علمی ندارند و طبیعتا دوست ندارند که مشتری خود را از دست بدهند به همین خاطر همیشه جک پارکینگی مورد نظر خود را بهترین جک پارکینگی عنوان میکنند که مشتری نسبت به خرید انواع دیگر جک پارکینگی بی میل شود.

۴ فاکتور اساسی خرید بهترین جک پارکینگی

اکنون که قصد خرید جک پارکینگی دارید باید حواستون بسیار جمع باشه که به وسوسه ها و حرف های اغلب فروشنده هایی که تنها یک مدل جک را به شما پیشنهاد میکنند زیاد توجه نکنید و تمرکز خود را بر این بگذارید که جک پارکینگی مورد نظر مناسب در شما میباشد یا نه در ادامه به ۴ فاکتور اساسی در رابطه با خرید بهترین جک پارکینگی میپردازیم.
۱‍ گارانتی و خدمات پس از فروش جک پارکینگی مورد نظر چه مدت میباشد.

2 حداکثر وزن قابل تحمل هر لنگه از این جک پارکینگی چند کیلوگرم میباشد

۳ حداکثر طول قابل تحمل هر لنگه از جک مورد نظر چند متر میباشد
۴ حداکثر تردد استاندارد در هر ساعت برای جک پارکینگی چقدر میباشد

گارانتی و خدمات پس از فروش جک پارکینگی بسیار مهم

یکی از مهمترین الزامات بهترین جک پارکینگی داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی میباشد قبل از خرید جک پارکینگی مطمئن بشید که جک مورد نظر از گارانتی و خدمات پس فروش داشته باشد.
در واقع داشتن خدمات پس از فروش طولانی نشان دهنده ی اعتماد تولید کننده به محصول تولید شده میباشد.

حداکثر وزن قابل تحمل جک پارکینگی چند کیلوگرم است

قبل از خرید جک پارکینگی نسبت به اینکه این جک توان جابه جایی درب شما را دارد به طوری که بعد از یک سال دچار مشکل نشود.

حدکثر طول قابل تحمل جک پارکینگی چند متر است

طول هر لنگه از درب به اندازه ی وزن درب بسیار مهم میباشد پس حتما قبل از خرید جک پارکینگی نسبت به اینکه جک مورد نظر مناسب ابعاد در شما میباشد اطمینان حاصل کنید.

حداکثر تردد استاندارد برای هر جک در ساعت

تصور کنید که در ساختمانی ۲۰ واحدی زندگی میکند و دربشما وزنش ۴۰۰ کیلیوگرم است و دارای ۳ متر طول میباشد و شما جکی تهیه میکنید که طبق اظهارات شرکت تولید کننده یا نصاب مناسب برای درب های ۵۰۰ کیلویی با طول ۴ متر میباشد.
اما در کمتر از ۶ ماه جک پارکینگی از کار می افتد به نظر شما دلیلش چیست؟
حداکثر تردد استاندارد جک پارکینگی
از انجایی که شما در ساختمانی ۲۰ واحدی زندگی میکنید شاهد تردد های زیادی خواهید بود و جک پارکینگی همواره مورد استفاده قرار میگیرد و همین تردد ها باعث میشود که به جک فشار زیادی وارد شود از همین رو شما میبایست جک پارکینگی استفاده کنید که علاوه بر وزن قابل تحمل و طول استاندارد مناسب درب شما از نسبت در مقابل ترددهای زیاد در گذر زمان به مشکل بر نخورد.

در ادامه به ۱۰ تا از بهترین جک پارکینگی ایرانی میپردازیم

بهترین شرکت های تولید کننده جک پارکینگی ایرانی؟

قبل از این که به ده تا از بهترین جک درب پارکینگی ایرانی بپردازیم خوب است که بدانیم این جک های ایرانی توسط چه برندی تولید میشوند

گروه صنعتی گارد ایرانیان با بیشتر جک های پارکینگی کار کرده اما بنا بر یک سری از معیار ها و فاکتور ها ترجیح میدهد که ده تا از بهترین جک درب پارکینگی ایرانی را از بین شرکت های تولید کننده ی جک پارکینگی سیماران، جک پارکینگی یال، جک پارکینگی پرشین پاور، جک پارکینگی یوتاب انتخاب کند که در انتها به دلیل آن میپردازیم که چرا انتخاب ما این چهار شرکت خوش نام هستند؟

توجه: شماره بندی جک های پارکینگی دلیل بر بهتر بودن نیست

۱۰ تا از بهترین جک پارکینگی ایرانی عبارتند از :

در ادامه به شرح تک تک این جک های درب پارکینگی میپردازیم و اطلاعاتی در رابطه با گارانتی، حداکثر وزن قابل تحمل بازوهای جک، حداکثر طول استاندارد هر لنگه از در و از همه مهمتر قیمت جک درب پارکینگی میپردازیم.

۱۰- جک پارکینگی سیماران فراز 4S

جک پارکینگی سیماران 4s
بهترین جک پارکینگی ایرانی 🏆 10

جک پارکینگی فراز 4S  سیماران جز اولین نمونه های تولید کننده جک  درب پارکینگی سیماران میباشد که توان هر لنگه ی آن ۳۲۰ وات میباشد . هر لنگه از این جک پارکینگی قادر است که ۳۰۰ کیلوگرم را با حداکثر عرض ۲ متر و ۸۰ سانتی متر جابه جا کند (مناسب برای درهای سنگین ۶۰۰ کیلویی با عرض ۵ متر و شصت سانتی متر)

جک فراز 4S  سیماران مانند سایر جک های شرکت سیماران قابلیت اتصال به آیفون تصویری دارد

گارانتی ۲۴ ماهه جک پارکینگی 4S سیماران یکی دیگر از دلایل انتخاب این جک به عنوان یکی از بهترین انواج جک پارکینگی ایرانی میباشد.

۹- جک پارکینگی X1  یال

جک برقی یال x1 -جک برقی و پارکینگی یال
بهترین جک پارکینگی ایرانی 🏆 11

جک پارکینگی X1  یال یکی از موفق ترین نمونه جک های پارکینگی شرکت یال (Yaal) میباشد. این جک پارکینگی مناسب برای درهای فوق سنگین تا وزن ۱۰۰۰ سنگین و عرض ۸ متر میباشد . جک پارکینگی X1  یال مناسب مکان های نسبتا پر تردد با حدود ۱۵ بار در ساعت استفاده کرد.

۸- جک پارکینگی سیماران فراز 4L

جک پارکینگی سیماران 4L
بهترین جک پارکینگی ایرانی 🏆 12

جک پارکینگی فراز 4L  سیماران مشابه تمامی محصولات این شرکت دارای ۲ سال گارانتی معتبر میباشد که خیال مصرف کننده را نسبت به کیفیت وخدمات پس از فروش این محصول راحت میکند 

قدرت هر لنگه از این جک درب پارکینگی  طبق اظهارات این شرکت ۳۵۰ کیلوگرم میباشد به عبارتی این جک پارکینگی مناسب برای دربهای سنگین حداکثر تا وزن ۷۰۰ کیلوگرم میباشد.

هر یک از بازوهای این جک دارای شفت تقریبا بلند ۴۰ سانتی متری میباشد که مناسب برای در با لنگه هایی با حداکثر طول ۲.۵ مترمیباشد(مناسب برای درب هایی با عرض ۵ متر)

یکی از ویژگی های جالب این جک پارکینگی قابلیت فست کلوز آن میباشد به طوری که در به صورت اتوماتیک بعد از رد شدن خودرو از جلوی فتوسل به سرعت بسته میشود.

۷- جک پارکینگی پرشین پاور U-400

جک پارکینگی پاور پرشین مدل U400 گارد ایرانیان
بهترین جک پارکینگی ایرانی 🏆 13

پرشین پاور یکی از بهترین شرکت های تولید کننده جک پارکینگی در ایران میباشد و بدون شک یکی از مهم ترین عواملی که باعث شده است این شرکت در کمتر از چند سال به موفقیت عظیمی دست پیدا کند بهبود و ارتقای کیفیت با وجود تغییرات جزئی قیمت در نوسانات شدید دلار میباشد.

جک پارکینگی U-400  پرشین پاور بعد از جک S-400  پرشین پاور اقتصادی ترین جک پارکینگی شرکت پرشین پاور میباشد که مناسب برای درهای سنگین تا وزن ۸۰۰ کیلوگرم با عرض ۷ متر میباشد.

گارانتی شرکت پرشین جز معتبرترین گارانتی ها میباشد و در صورت بروز کوچکترین مشکل  میتوانید روی خدمات پس از فروش شرکت پرشین پاور حساب ویژه ای باز کنید.

۶- جک پارکینگی سیماران  فراز 6S

جک بازویی تلسکوپی سیماران مدل Faraz 6S
بهترین جک پارکینگی ایرانی 🏆 14

جک فراز ۶S سیماران مشابه فراز 4S  جز اولین نمونه های محصولات شرکت سیماران بوده است و از لحاظ توان جابه جایی مشابه 4S  میباشد و تفاوتی که میتوان بین این دو جک در نظر گرفته این است که مدل 6S  برای درهای عریض تا ۸ متر بهینه شده اند.

۵- جک  درب پارکینگی یوتاب 689

جک پارکینگی یوتاب 689
بهترین جک پارکینگی ایرانی 🏆 15

جک پارکینگی یوتاب از محصولات شرکت الکتروپیک میباشد و کمتر کسی است که با برند خوشنام الکتروپیک آشنا نباشد.

جک پارکینگی دولنگه یوتاب ۶۸۹ مناسب برای درهای نسبتا سنگین تا وزن ۵۰۰ کیلوگرم است که عرضی حدود ۵ متر دارد. از ویژگی هایی که باعث شده است جک یوتاب ۶۸۹ متمایز شود قابلیت اضافه کردن برق اضطراری میباشد.

۴-  جک  درب پارکینگی X2 یال

جک برقی یال x
بهترین جک پارکینگی ایرانی 🏆 16

جک پارکینگی یال X2  همانند X1  یال از کیفییت مطلوبی برخوردار میباشد و انتخاب یکی از این دو نوع جک که  جز ده تا از بهترین جک پارکینگی ایرانی باشند بسیار سخت است به همین جهت ترجیح داده شده است که هر دو در این لیست قرار بگیرند.

جک X2   یال نسبت به X1  از قیمت کمتری برخوردار میباشد و مناسب برای درهای سنگین تا وزن ۹۰۰ کیلوگرم با حداکثر عرض ۶ متر میباشد.

۳- جک درب پارکینگی پرشین پاور D-400

جک پارکینگی پاور پرشین مدل D400
بهترین جک پارکینگی ایرانی 🏆 17

جک برقی D-400 شرکت پرشین پاور قویترین و البته گرانترین جک پارکینگی این شرکت میباشد که برای درب های فوق سنگین تا 1000 کیلوگرم و طول 8 متر میباشد.(وزن قابل تحمل هر بازوی جک D-400 برای هر لنگه درب 500 کیلوگرم و طول 4 متر میباشد.)

۲- جک درب پارکینگی تیفون یال

جک پارکینگی تیفون یال -Typhoon
بهترین جک پارکینگی ایرانی 🏆 18

جک پارکینگی تیفون Typhoon گل سر سبد محصولات شرکت یال میباشد که مناسب برای درهای فوق سنگین تا وزن ۱۰۰۰ کیلوگرم با حداکثر عرض ۶ متر میباشد.

جک تیفون یال یکی از بهترین جک های شرکت یال میباشد که از لحاظ ظاهر و عملکرد شباهت بسیار زیادی به جک های پارکینگی ایتالیایی دارد.

1- شما بگید –!

لطفا در بخش نظرات سایت اعلام کنید که تجربه ی کار با کدام جک را داشته اید و کدام جک را شایسته ی لقب بهترین جک پارکینگی ایرانی میدانید.

چرا سیماران،‌ یال، پرشین پاور و یوتاب ؟

در بین این جک های پارکینگی ایرانی یک ویژگی بارز و مشترک وجود دارد که باعث شده است که انتخاب اول بسیاری از نصاب های جک های پارکینگی محصولات این شرکت ها باشد

اما این ویژگی مهم چیست؟

تعهد داشتن در گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش!

حتی بهترین جک درب پارکینگی ایرانی هم ممکن است که به مشکل فنی برخورد کند اما مهم است است که شرکت تولید کننده ی این جک درب پارکینگی به تعهداتی که در رابطه با گارانتی و خدمات از فروش داده است عمل کند که این شرکت ها به نحو احسن به تعهد خود عمل میکنند.

بسیاری از محصولاتی که قصد خرید آن ها را داریم فروشنده ها پز گارانتی و خدمات پس از فروش کالا را میدهند اما اگر به هر دلیلی محصول با مشکلی رو به رو شود یا شرکت تولید کننده ی محصول گارانتی را به دلیل مسائلی که گاها حقیقت ندارد نقض میکند ومیگوید که این محصول به دلایلی شامل گارانتی نمیشود و اگر هم قبول کنند تا چند ماه طول میکشه که محصول جایگزین به دست خریدار ارسال شود.

Email
WhatsApp
Telegram
Pinterest

18 نظر در “بهترین جک پارکینگی ایرانی 🏆

  1. احمد رضا گفت:

    سلام خسته نباشید من قصد خرید جک پرشین پاور را دارم و در خانه تقریبا ۲۰۰ تا ۲۵۰ کیلوگرم است طولش هم خیلی نیست نهایتا ۲ و نیم متر طبق گفته های شما بهترین گزینه برای خونه ی من جک پرشین s400 است .
    منتها قصد خرید این جک را از سایت شما داشتم و موجود نبود میشه بگید کی شارژ میکنید؟

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما
      انشالله اردیبهشت ماه تمامی جک های پرشین پاور شارژ میشوند.

  2. احمددضا خسروجردی گفت:

    سلام
    پرشین پاور جک ریلی هم داره یانه
    اگر نداره بخپه نظر شما جک ریلی سیماران بخرم یا نه؟

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      با سلام و احترام
      جک پرشین پاور جک ریلی هم داره که اتفاقا کیفیت خیلی خوبی هم داره
      منتها چون این مقاله در رابطه با جک های بازویی بوده از جک های ریلی حرفی گفته نشده.
      لینک جک های ریلی پرشین پاور را براتون ارسال میکنم.
      جک ریلی سیماران هم یکی از بهترین جک های ریلی ایرانی میباشد.
      برای مشاهده جک ریلی پرشین پاور لطفا اینجا کلیک کنید.
      برای مشاهده جک ریلی سیماران اینجا کلیک کنید.

  3. ابراهیمی گفت:

    سلام خسته نباشید
    نصاب به من پیشنهاد جک کلارنس را داده و قیمتش نسبتا بالاست اما نصابم گفت که دیگه خیالت تا همیشه راحته
    تا الان هم خیلی خوب کار کرده

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلام وقت بخیر
      جک کلارنس هم جزو بهترین جک های پارکینگی ایرانی است و قیمتش خیلی بالا نیست به شما پیشنهاد میکنم که قبل از خرید مدل فنی جک را از نصاب بپرسید و بعد در سایت های معتبری که عاملیت فروش جک های کلارنس را دارند استعلام قیمت بگیرید.

  4. محمدپور گفت:

    سلام خدا قوت
    توی این مقاله یکم بی انصافی کردید درسته که پرشین پاور جک خیلی خوبیه اما شما نوشتید بهترین جک پارکینگی ایرانی که یکم در حق جک های پارکینگی سیماران، یال و…. بی انصافی شده.
    درسته که جک خیلی خوبیه اما جک های سیماران، یال ، میلان، یوتایپ هم خالی از لطف نیستند.

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلام وقت بخیر جناب محمدپور عزیز خدمت شما عرض کنم که هیچ وقت در این محتوا نگفته شده که جک های پرشین پاور بهترین جک پارکینگی ایرانی است . در واقع گفته شده است که یکی از بهترین جک های پارکینگی تولید ایران است که جز مدعیان اصلی عنوان بهترین جک پارکینگی ایرانی است . در حالی که جک های یال ، سیماران جز بهترین جک های تولیدی در کشور عزیزمان ایران هستند.

  5. حیدری گفت:

    سلام خدا قوت
    بهترین جک پارکینگی ایرانی اگه پرشین پاوره پس سیماران ،یال چی هستند؟
    من خودم شرکت ۳ ساله با جک یال کار میکنم خیلی خوبه

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلام وقت بخیر جناب حیدری عزیز گروه صنعتی گارد ایرانیان علاوه بر جک های پرشین پاور جک های برندهای معتبر یال و سیماران را در سایت به فروش میرساند و ما هم معتقدیم که برند سیماران، یال هم جزو بهترین جک پارکینگی ایرانی میباشد.

  6. ابراهیمی گفت:

    پرشین پاور جک خیلی خوبیه من خودم نصابم و از این محصولات این شرکت استفاده میکنم.

  7. بنسبردی گفت:

    خیلی عالی 👌

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      با تشکر از ثبت نظر شما کاربر گرامی

  8. احمد ملایی گفت:

    انصافا قیمت کیفیت پرشین پاور عالیه
    میشه گفت یکی از بهترین جک های پارکینگیه ایرانه

  9. سیدمهدی گفت:

    پرشین پاور جک خوبیه نمیدونم میشه گفت که بهترین جک پارکینگی ایرانه یا نه اما حتما جز برترین هاست
    البته جک های پارکینگی سیماران، یال و… دست کمی از پرشین پاور ندارند . به نظر مهمترین مزیتش نسبت به سایر برندهای تولید کننده جک پارکینگی اقتصادی بودن جک های پارکینگی پرشین پاوره

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      بله دقیقا حق باشماست سیماران، یال و… هم فوق العاده هستند
      و تنها مزیتی که جک های پرشین پاور نسبت به سایر جک های پارکینگی دارد قیمت اقتصادی این شرکت است.

  10. ماکان زیرآبادی گفت:

    به نظر من جک پارکینگی یه محصول خیلی مهمیه و بهتره که گول ۱ میلیون یا ۲ میلیون کمتر بودن یه سری از برندهای ناشناخته را نخوریم من خودم مجموعه ی ما ترجیح از جک های سیماران استفاده کنه چون یک برند خوشنامیه میتونم بگم که در حال حاضر بهترین جک پارکینگی ایرانی مربوط به شرکت سیمارانه
    مشاوره، نصب و راه اندازی انواع جک پارکینگی در آذربایجان غربی را با بهترین قیمت را به ما بسپارید (شماره همراه ….)

    1. کارشناس امور مشتریان گفت:

      سلام وقت بخیر جناب زیرآبادی عزیز
      ممنون از ثبت نظرتون خدمت شما عرض کنم که به جهت رعایت حریم خصوصی شماره همراهتون را پنهان کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
خانه
محصولات برایتون گروه صنعتی گارد ایرانیان (فروش دوربین مداربسته برایتون)
افزایش قیمت محصولات برایتون

طبق اظهارات پویش رایان داتیس (تولید کننده محصولات برایتون) امکان افزایش قیمت محصولات برایتون درچند روز آینده وجود دارد از همین رو امکان لغو سفارشات محصولات برایتون وجود دارد

تا حد امکان از لغو سفارشات خودداری خواهیم کرد.

گروه صنعتی گارد ایرانیان چشمی که هرگز پلک نمیزند جهت دریافت مشاوره برای خرید و نصب امنیت هزینه دارد ، نداشتنش بیشتر

تماس با کارشناس فروش گارد ایرانیان!

مشاوره تلفنی رایگان

همین الان اطلاعات تماست را وارد کن تا کمتر از ۲ ساعت یکی از کارشناس های مهربون گارد ایرانیان باهات تماس بگیره تا رفاقتمون شروع بشه.